لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20

چکیده مطلب:

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

6

دقیقه

دلیل کند بودن وب سایت ؟ ( چگونه این مشکل کندی سایت را رفع کنیم)

فهرست مطالب

دلیل کند بودن وب سایت ؟ احتمالا مانند میلیون ها مالک وب سایت دیگر ، شما تصمیم گرفتید از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود (CMS) استفاده کنید. نرم افزار منبع باز ، رایگان برای استفاده و بسیار قدرتمند که در سال 2003 راه اندازی شد.

اما چه اتفاقی افتاد؟

چرا سایت وردپرس من اینقدر کند است؟ مشتریان قبل از بارگیری محتوا ، سایت شما را ترک می کنند؟ نگران نباشید ، با نکات موجود در این مقاله ، می توانید دوباره سرعت اجرای سایت خود را افزایش دهید.

 

دلیل کند بودن وب سایت ؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در شکل دهی سایت شما کمک کند.

 

کند چیست؟ آن را بررسی کنید!

قبل از اینکه به بحث ریز و درشت بپردازیم ، باید میزان کندی را مشخص کنید. برای آزمایش سرعت از یکی از ابزارهای متعدد اندازه گیری سرعت صفحه در اینترنت استفاده کنید.

Pagespeed Insights به شما نشان می دهد که چه چیزی باعث کند شدن وب سایت شما می شود.

شما فقط باید آدرس اینترنتی خود را وارد کنید و در عرض چند ثانیه ، پاسخ را دریافت خواهید کرد ، با جزئیات برخی از دلایل خاص اینکه چرا سایت شما به کندی کار می کند و چگونه می توانید آن را برطرف کنید.

 

دلیل کند بودن وب سایت ، زمان پاسخگویی سرور

اگر سرعت کافی از میزبان خود دریافت نکنید ، زمان پاسخ سرور برای سایت وردپرسی شما کند خواهد بود. شما به میزبانی سریعتر ، قابل اعتماد و با کیفیت بالای وردپرس نیاز دارید که به میزان ترافیک یا سایت شما پیکربندی شده است.

انتخاب ارائه دهنده میزبانی مناسب می تواند زمان پاسخگویی سرور را کاهش دهد.

به یاد داشته باشید که تبلیغات گوگل ، SEO و رتبه بندی گوگل شما ، و ایمیل ها و سوالاتی که سایت شما ایجاد می کند ، همه تحت تأثیر کیفیت میزبانی شما قرار دارند. با شرکت های میزبانی مناسب تماس بگیرید که طیف گسترده ای از برنامه ها و گزینه های مناسب را ارائه می دهند و مطمئن باشید که از همان ابتدا روی کیفیت سرمایه گذاری می کنید.

تعداد زیادی افزونه نصب شده است

وردپرس تعداد زیادی افزونه رایگان ارائه می دهد . بنابراین همیشه افزونه ای برای هر نیاز شما وجود دارد ، چه برسد به بهینه سازی و سفارشی سازی وب سایت شما. اما مراقب باشید. افزونه ها می توانند زمان بارگذاری را افزایش داده و سرعت سایت شما را کاهش دهند.

تعداد زیادی افزونه فعال می تواند به راحتی سرعت وب سایت را کاهش دهد.

سعی کنید برای شروع حداکثر ده افزونه را هدف قرار دهید – نه فقط همه افزونه هایی که دوست دارید. با غیرفعال کردن تک تک افزونه ها و سپس بررسی سرعت صفحه ، حذف یا جایگزینی هرگونه مجرم که پیدا می کنید ، می توانید دریابید که آیا سایت وردپرس شما کند شده است یا خیر.

ایده خوبی است که افزونه های خود را ذخیره کرده و مواردی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید حذف کنید.

تصاویر فشرده یا بهینه نشده اند

یک ضرب المثل وجود دارد که می گوید “یک عکس هزار کلمه ارزش دارد” ، که ممکن است درست باشد. اما واقعاً به فرمت تصویر بستگی دارد! ممکن است بخواهید تصاویر محصولات یا خدمات خود را تحت تأثیر قرار دهید ، اما در نهایت سرعت سایت وردپرس خود را کند کنید.

دلیل کند بودن وب سایت

با استفاده از فشرده سازی بدون ضرر ، تصاویر موجود در سایت خود را فشرده کنید . این نوع فشرده سازی بدون کاهش کیفیت تصویر ، اندازه فایلهای کوچکتری ایجاد می کند.

شما می توانید به راحتی با فشرده سازی تصاویری که در سایت خود استفاده می کنید بین 20 تا 50 درصد بدون بارگذاری کیفیت ، زمان بارگذاری صفحه را 1 تا 2 ثانیه کاهش دهید.

عکس های خود را قبل از بارگذاری با استفاده از Preview در Mac ، Picture Manager در Windows یا برنامه ویرایش عکس دیگر ویرایش کنید. فرمت های معمولی فایل های تصویری JPG و PNG برای صفحات و پست های شما هستند.

به یاد داشته باشید که کاربران دارای لپ تاپ ، رایانه رومیزی و صفحه نمایش موبایل همه می خواهند تصاویر شما را با کیفیت خوب مشاهده کنند – البته همه صفحه ها شبیه هم نیستند! خوب است به خاطر داشته باشید که DPI (نقطه در اینچ) 72 استاندارد برای انتشار وب است ، نه 300 DPI معمولی شما برای چاپ.

ذخیره سازی را فراموش نکنید

ذخیره سازی همه چیز مربوط به ذخیره کپی فایل ها در حافظه پنهان است ، که محل ذخیره موقت است. سپس می توانید به سرعت به این نسخه ها دسترسی پیدا کنید.

استفاده از افزونه ذخیره رایگان مانند WP Super Cache می تواند سرعت وب سایت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بنابراین ذخیره سازی در زمان صرفه جویی می کند و وردپرس سریعتر اجرا می شود. قبل از اینکه بازدیدکننده سایت شما صفحه ای را از سرور وب شما درخواست کند ، هر صفحه در سایت شما از قبل ساخته شده است ، بنابراین نیازی به پردازش طولانی مدت نیست.

بازدیدکننده ، یا شاید مشتری گرانقدر شما ، به سرعت در سایت شما مشغول به کار می شود و در حالی که منتظر بارگذاری صفحه نیستید ، خستگی کامل را کنار نمی گذارد.

ایمن با به روز رسانی و تمیز کردن خوب

افزونه و به روز رسانی تم می تواند هم سرعت و هم امنیت را بهبود بخشد.

 

اگر وردپرس شما به روز نشده است ، می توانید زمان پاسخگویی کندی را تجربه کنید. بله ، مجبور به انجام به روزرسانی ها ، گاهی اوقات چندین بار در هفته ، وقت گیر است. اما واقعاً ارزشش را دارد ، زیرا با یک کلیک ، به عنوان مثال ، افزونه ها یا تم ها را به روز می کنید. به روز رسانی با ویژگی های امنیتی جدید به این معنی است که شما و محیط دیجیتال خود ایمن و محافظت شده هستید.

دلیل کند بودن وب سایت

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما کارآمد و سریع اجرا می شود ، سعی کنید با انتخاب یک یا چند ابزار برای خودکارسازی این روند ، نظافت و نگهداری آن را ادامه دهید.

در پایان: در مورد حفظ آنها برای بازگشت بیشتر است

در حال حاضر وردپرس ادعا می کند که 41 درصد از وب را در اختیار دارد – سهم عظیمی! نه تنها این ، بلکه به بیش از 190 زبان موجود است. بنابراین ، می دانید که با وردپرس ، امروزه یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در بازار ارائه شده است.

دلیل کند بودن وب سایت ؟

اگر می خواهید بازدیدکنندگان و مشتریان شما در سایت شما مشغول به کار شوند و برای موارد بیشتر بازگردند ، واقعاً باید آنچه را که ارائه می دهید بهینه کنید.

خوب است که وقت بگذارید و مطمئن شوید که یک ارائه دهنده میزبانی وب دارید که نیازهای شما را درک می کند و از نظر محصولات و خدمات و پشتیبانی با کیفیت بالا ارائه می دهد. زمان پاسخگویی سرور شما بسیار مهم است.

سعی کنید فقط افزونه های مورد نیاز خود را نصب کرده و هرگونه منسوخ را حذف کنید و فراموش نکنید که تصاویری را که در سایت وردپرس خود استفاده می کنید بهینه سازی و فشرده کنید.

واضح است که ذخیره کردن اطلاعات در زمان و در نتیجه هزینه همه افراد صرفه جویی می کند ، بنابراین سرعت بخشیدن به سایت شما ضروری است. سپس ، اگر به روزرسانی های لازم را انجام دهید ، همه چیز به خوبی و در زمان مناسب کار می کند.

پایان / آرنی وب – طراحی سایت در قم

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)