لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “

چکیده مطلب:

مدتی قبل اپلیکیشن هواشناسی به نام Dark Sky از اپ‌استور حذف گردید. در حال حاضر، دسترسی به این نرم افزار به‌طور کامل قطع شده است.

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

2

دقیقه

حذف اپلیکیشن هواشناسی به نام Dark Sky از اپ‌استور

فهرست مطالب

مدتی قبل اپل اقدام به حذف اپلیکیشن هواشناسی به نام Dark Sky از اپ‌استور نمود. در حال حاضر، دسترسی به این نرم افزار به‌طور کامل قطع شده است.

شرکت اپل از ابتدای سال ۲۰۲۳ به فعالیت برنامه‌ی هواشناسی Dark Sky که بسیار محبوب بود، پایان داد. پیش از این، نرم افزار دارک اسکای  درماه سپتامبر از اپ‌استور اپل حذف گردیده بود و اکنون استفاده کنندگان از اپل دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند.

برنامه‌ی Dark Sky در ماه مارس ۲۰۲۰ توسط اپل خریداری شد و از آن همان موقع، اکثر قابلیت‌های آن را به اپلیکیشن پیش‌فرض هواشناسی آیپد، آیفون و مک اضافه کرد. این شرکت اوایل این ماه اطلاعاتی درمورد نحوه استفاده‌ی کاربران Dark Sky از برنامه‌ی هواشناسی پیش‌فرض را در سند پشتیبانی خود به‌اشتراک گذاشت و الان پیش‌بینی‌های، نظیر بارندگی، پیش‌بینی ساعتی برای ۱۰ روز آینده، نقشه‌های راداری با کیفیت بالا و اطلاعیه‌های آب‌هوای نامساعد را نشان می‌دهد.

به گزارش آرنی وب (طراحی سایت در قم)، دستگاه ها جهت بهره مندی از ویژگی‌های Dark Sky در برنامه‌ی هواشناسی، باید به iPadOS 16، iOS 16 یا macOS Ventura به‌روزرسانی گردند. لازم به ذکر است، درحال‌حاضر برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن  فقط در کشورهای منتخب دردسترس هستند.

اپل همچنین API برنامه‌ی Dark Sky را از ۳۱ مارس برای اپلیکیشن‌های هواشناسی شخص‌ثالث غیرفعال و به‌جای آن API برنامه‌ی هواشناسی خود یعنی WeatherKit را جایگزین خواهد کرد.

معرفی شرکت اپل که اقدام به حذف اپلیکیشن هواشناسی به نام Dark Sky از اپ‌استور نمود

لازم به ذکر است شرکت اپل (به انگلیسی: Apple Inc.) یک شرکت فناوری آمریکایی چندملیتی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم‌افزار، سخت‌افزار و ارائه خدمات برخط (آنلاین) فعالیت می‌کند. این شرکت نخست با نام شرکت رایانه‌ای اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در درهٔ سیلیکون در ایالت کالیفرنیا، واقع در کشور آمریکا تأسیس شد.

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

یک دیدگاه در “حذف اپلیکیشن هواشناسی به نام Dark Sky از اپ‌استور

  1. علی پاسخ

    جناب رشیدی ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما و تیم پرتلاشتون. بنده معاون امور بازاریابی دیجیکالا هستم
    در صورت تمایل میتوانید با تیم دیجیکالا هم همکاری کنید تا بتوانیم از تجربیات و سواد دیجیتال شما بهره ببریم.
    با درود فراوان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)