لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “

چکیده مطلب:

انتشار وردپرس 6.0 برای هفته آینده در 24 می 2022 برنامه ریزی شده است! این نسخه RC3 آخرین فرصت برای شماست تا آزمایش کنید و کمک کنید تا نسخه 6.0 عالی شود. می توانید تغییرات را از زمان انتشار RC2 از طریق Gutenberg و Trac مشاهده کنید.

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

2

دقیقه

انتشار وردپرس 6.0 نسخه Release Candidate 3 (RC3)

فهرست مطالب

انتشار وردپرس 6.0 برای هفته آینده در 24 می 2022 برنامه ریزی شده است! این نسخه RC3 آخرین فرصت برای شماست تا آزمایش کنید و کمک کنید تا نسخه 6.0 عالی شود. می توانید تغییرات را از زمان انتشار RC2 از طریق Gutenberg و Trac مشاهده کنید.

انتشار وردپرس 6.0 و نصب RC3

این نسخه از نرم افزار وردپرس در حال توسعه است. لطفاً این نسخه از وردپرس را در وب‌سایت‌های تولیدی یا حیاتی نصب، اجرا و آزمایش نکنید. در عوض، توصیه می شود RC3 را روی سرور و سایت آزمایشی نصب کنید.

شما می توانید WordPress 6.0 RC3 را به سه روش آزمایش کنید:

  1. افزونه بتای تست وردپرس را نصب و فعال کنید (کانال «Bleeding edge» و جریان «تنها Beta/RC» را انتخاب کنید).
  2. گزینه 2: دانلود مستقیم نامزد انتشار (زیپ).
  3. گزینه 3: هنگام استفاده از WP-CLI برای ارتقاء از بتا 1، 2، 3، 4، RC1 یا RC2 در یک فایل سیستم حساس به حروف کوچک، لطفاً از دستور زیر استفاده کنید:

wp core update --version=6.0-RC3

برنامه نویسان پلاگین و تم

همه برنامه‌نویسان پلاگین و تم تشویق می‌شوند تا برنامه‌های افزودنی مربوطه خود را در برابر WordPress 6.0 RC3 آزمایش کنند و نسخه «تست شده تا» را در فایل readme خود به نسخه 6.0 این هفته به‌روزرسانی کنند. اگر مشکل سازگاری پیدا کردید، لطفاً اطلاعات دقیقی را در تالارهای گفتمان پشتیبانی پست کنید، تا قبل از تاریخ انتشار نهایی در 24 می، این موارد را بیشتر بررسی کنید.

وردپرس را ترجمه کنید

آیا به زبان دیگری غیر از انگلیسی صحبت می کنید؟ به ترجمه وردپرس به بیش از 100 زبان کمک کنید.

چگونه به انتشار وردپرس 6.0 کمک کنیم

آزمایش برای مشکلات برای تثبیت نسخه در طول توسعه آن بسیار مهم است. آزمایش همچنین یک راه عالی برای کمک به وردپرس است. اگر در تست کردن تازه کار هستید، این راهنمای دقیق را بررسی کنید که نحوه شروع را به شما راهنمایی می کند.

اگر فکر می‌کنید با مشکلی مواجه شده‌اید، لطفاً آن را به منطقه آلفا/بتا در انجمن‌های پشتیبانی گزارش دهید. اگر برای نوشتن یک گزارش باگ قابل تکرار راحت هستید، می توانید آن را در وردپرس Trac ثبت کنید. در اینجا همچنین می توانید لیستی از اشکالات شناخته شده را پیدا کنید.

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)