لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “,

چکیده مطلب:

طراحی سایت در قم - آرنی وب معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری قم با صدور بخشنامه‌ای تغییر ساعت کاری ادارات قم را در راستای مدیریت مصرف گاز از هفدهم دی ماه از ساعت ۹ صبح اعلام کرد.

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

< 1

دقیقه

گاز، ساعت کاری ادارات قم را تغییر داد

فهرست مطالب

گاز، ساعت کاری ادارات قم را تغییر داد

طراحی سایت در قم – آرنی وب معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری قم با صدور بخشنامه‌ای تغییر ساعت کاری ادارات قم را در راستای مدیریت مصرف گاز از هفدهم دی ماه از ساعت ۹ صبح اعلام کرد.

در این بخشنامه که امروز ۱۴ دی ماه منتشر شد، آمده‌است:‌ با عنایت به ضرورت مدیریت مصرف گاز طبیعی و مصوبه کارگروه سوخت استان و موافقت استاندار قم شروع به کار دستگاه‌های مشمول با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ ۱۷ دی ماه لغایت ۳۰ دی ماه  از ساعت ۹ تعیین و ابلاغ می گردد.

سید مهدی قریشی در بخشنامه آورده‌است: ضمناً دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا کسری کار ناشی از کاهش ساعت کاری موضوع ماده فوق الذکر از طریق دورکاری جبران شود.

وی در این بخشنامه بیان کرده‌است:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به کاهش مصرف گاز در زمان اداری و خاموش نمودن سیستم های گرمایشی پس از وقت اداری و روزهای تعطیل هستند.

ساعت کاری ادارات قم از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بوده‌است.

انتهای پیام

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)