لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “

چکیده مطلب:

در روزهایی که اینترنت در مرحله ابتدایی خود بود، مصرف کنندگان اغلب برای سفارش به گل فروشی می روند. در حالی که تا به امروز این یک روش معمول است، چندین گلفروش شروع به ...

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

6

دقیقه

مزایای فروشگاه اینترنتی گل و گیاه برای مشتریان

فهرست مطالب

در روزهایی که اینترنت در مرحله ابتدایی خود بود، مصرف کنندگان اغلب برای سفارش به گل فروشی می روند. در حالی که تا به امروز این یک روش معمول است، چندین گلفروش شروع به ترکیب استراتژی های مدرن خدمات مشتری کرده اند. با این کار، ثبت سفارش آنلاین و تحویل آن به آدرس شما طبیعی می شود. در واقع، فروش گل به صورت آنلاین بسیار راحت است و دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید. مشتریان می توانند قبل از سفارش ببینند گیاهان چگونه به نظر می رسند و در صورت تمایل می توانند آن را نیز سفارشی کنند. علاوه بر این، مزایایی فروشگاه اینترنتی گل و گیاه بسیار است از جمله:

مزایای فروشگاه اینترنتی گل و گیاه برای مشتریان

1- سهولت استفاده

عمل کلیک بر روی یک دکمه و باز شدن یک پنجره جدید با یک گل، فرآیندی ساده است که افراد باید آن را انجام دهند. با دیدن هزاران نفر از گل‌ها و تمایل ناگهانی به خرید آن‌ها به هر دلیلی، این یکی از مواردی است که صنعت تجارت الکترونیک در تجارت تحویل گل را تقویت می‌کند.
ناگفته نماند، انواع و اقسام کانال های رسانه های اجتماعی وجود دارد که کسب و کارها بازاریابی و تبلیغات خود را در آن انجام می دهند. چه در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، تیک تاک و غیره باشد، تعاملی که آنها ایجاد می کنند به زمان زیادی برای گسترش دسترسی آنها کمک می کند.

2- نیازی به بیرون رفتن نیست

اگرچه اعتراف کمی ناامیدکننده است، اما واضح‌تر می‌شود که مصرف‌کنندگان در حال حاضر کمتر مشتاق بیرون رفتن و خرید کالا هستند. به خصوص امروز که جهان در وضعیت همه گیر است و در خانه ماندن بسیار تشویق می شود. امروزه خرید آنلاین کالا مقرون به صرفه تر و ارجح تر است و تحویل فروشگاه گل نیز از این قاعده مستثنی نیست.
در مورد کسانی که قصد دارند به عزیزانشان سورپرایز کنند اما زمان کافی برای بیرون رفتن و خرید گل ندارند، فروشگاه های گل تجارت الکترونیک منطقی هستند.

3- بدون تعامل

در نهایت، زمانی که در حال خرید آنلاین گل هستید، نیازی به تعامل با افراد دیگر نیست. هر مصرف کننده ای که تمایلی به صحبت با دیگران حتی صاحبان مغازه ها ندارد، قطعاً از فروشگاه تجارت الکترونیک یک فروشگاه گل قدردانی خواهد کرد.

معرفی ۵ فروشگاه اینترنتی گل و گیاه برتر در سال 1400

خرید گل و گیاه با گسترش کسب و کار های اینترنتی و گرایش مردم به سوی خرید اینترنتی شکل تازه ای به خود گرفته است. میتوانید با مراجعه به فروشگاه‌‌های آنلاین، انواع خدمات و محصولات متنوع گل و گیاه را بسته به سلیقه و نیاز خود در هر زمان و مکان خریداری و دریافت کنید و در وقت و رفت و آمد خود صرفه جویی کنید. از مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی گل و گیاه تنوع گل ها و امکان مقایسه بین آن‌ها و ارسال در سطح کشور است. در مطلب مزایایی فروشگاه اینترنتی گل و گیاه به معرفی ۵ تا از فروشگاه های اینترنتی برتر و مطمئن گل و گیاه پرداخته خواهد شد.

۱- فروشگاه اینترنتی ایران درخت

در روزهای ابتدایی سال ۹۶ فروشگاه اینترنتی ایران درخت تنها یک سایت تامین گیاهان آپارتمانی بود. اما با گسترش همکاری با تامین کنندگان گل و گیاه و ملزومات باغبانی فروشگاه اینترنتی گل و گیاه  ایران درخت با بیش از 500 نوع محصول گوناگون اعم از گیاهان آپارتمانی ، انواع تقویت کننده ها و کود های گل و گیاه ، انواع گلدان های پلاستیکی ، سفالی ، سرامیکی و … ، انواع خاک های مخصوص گیاهان توانسته است نیاز های گل و گیاه مشتریان را در کمترین زمان ممکن فراهم آورد.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه iranderakht

تمامی محصولات این فروشگاه گل و گیاه ۷۲ ساعت تضمین کیفیت دارند. زمان ارسال محصولات در روز های عادی در تهران در همان روز کاری و در شهرستان ها تا ۷ روز کاری پس از ثبت سفارش است.لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت  با شرکت پرتو طرح خاورمیانه که طراح و مجری محوطه، فضای سبز و انواع آبنماهای سنگی همکاری دارد. بنابراین میتوانید طراحی فضای سبز خود را به آن‌ها بسپارید.

۲- فروشگاه اینترنتی کافه گلدون

از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدون، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداختند. در این فروشگاه، در کنار پرداخت آنلاینی که در سایت وجود دارد، مشتریان میتوانند پس از دیدن محصول مورد نظرشان و تایید سلامت و کیفیت آن،  هزینه را به پیک پرداخت کنند. تضمین کافه گلدون به مشتریان خود این است که محصولِ دریافتی، تنها ۱۰ درصد از لحاظ ظاهری با عکس تفاوت خواهد داشت و سند این تضمین، پرداخت درب منزل است.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه cafegoldoon

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه کافه گلدون اصالت و سلامتی گیاهان خود را تضمین میکند و تا ۷۲ ساعت پس از تحویل آماده پاسخگویی به شبهات مشتریان در این زمینه خواهد بود. در حال حاضر، خدماتِ ارسال محصولات، فقط در شهر تهران امکان‌پذیر است و مراحل آماده سازی سفارشات یک الی دو روز کاری است. ارسال به شهرستان تنها در صورتی امکان‌پذیر است که سفارشات شما از بین گلدان‌های تبلیغاتی و گلدان‌های بدون گیاه باشند

۳- فروشگاه اینترنتی دیجی گیاه

دیجی گیاه فعالیت خود را از سال 1399 در زمینه فروش گل و گیاه و آموزش تولید و نگهداری از گیاهان آپارتمانی و ارائه خدمات خرید اینترنتی گل و گیاه، آغاز نمود. محصولات عمده دیجی گیاه گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی در اندازه های مختلف می‌باشد.

دیجی گیاه

در فروشگاه اینترنتی گل و گیاه دیجی گیاه تمامی سفارشات در بسته بندی اختصاصی و به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به گیاهان ارسال میگردد . در دیجی گیاه بین ۱ تا ۷ روز زمان لازم است تا سفارش شما آماده ارسال گردد و بین ۱ تا ۴ روز کاری طول میکشد که بسته به دست مشتری برسد. بسته به موقعیت شما و تعطیلات پیش رو، این زمان متغیر است و و فقط تا زمان دریافت سفارش بسته ها شامل گارانتی میشود

۴- فروشگاه اینترنتی گلستان

یکی دیگر از فروشگاه‌های گل و گیاه گلستان است که فقط در شهر تهران امکان ارائه خدمات را دارد و علاوه بر تضمین کیفیت امکان ارجاع مبلغ در صورت عدم رضایت را دارد. امکان ارسال گل به ایران با استفاده از کارت های ارزی فراهم است و میتوانید حتی به صورت ناشناس نیز گل ارسال کنید. یکی از ویژگی های این سایت امکان ارسال روز است که در همان روز کاری میتوانید بسته خود را دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه golsetan

۵- فروشگاه اینترنتی اطلسی‌ها

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه اطلسی‌‌ها با دارا بودن مجموعه‌ای کامل از انواع بذر، کود، خاک، گل و گیاه آپارتمانی و… یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گل و گیاه و دیگر ملزومات آن می‌باشد. ارسال محصولات، برای کلیه استان ها امکان‌پذیر است و تمامی سفارش ها حداکثر تا ۲ روز کاری بعد از زمان سفارش، ارسال میگردد و نحوه پرداخت به صورت اینترنتی و حضوری است.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه atlasiha

کلام آخر

در این مقاله ۵ فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران را به شما معرفی کردیم و از ویژگی‌های هر کدام و معایب و مزایای آن‌ها صحبت کردیم. البته تعداد فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت میکنند زیاد است ولی ما در این مقاله سعی کردیم ۵ فروشگاه برتر را معرفی کنیم که رضایت بیشتری توسط مشتریان خود کسب کرده اند. اگر شما هم تجربه درباره استفاده از این فروشگاه‌ها داشتید نظرات خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)