لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “

چکیده مطلب:

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

9

دقیقه

محبوب ترین و بهترین قالب های وردپرس در سال 2022

فهرست مطالب

آیا به دنبال بهترین قالب های وردپرس در سال 2022 هستید؟ با وجود هزاران قالب وردپرس رایگان و ممتاز، انتخاب تم وردپرس مناسب برای سایت خود برای مبتدیان سخت است. در این مقاله، انتخاب های تخصصی خود را از بهترین و محبوب ترین تم های وردپرس در سال 2022 به اشتراک می گذاریم.
بهترین قالب های وردپرس در سال 2022

رایج ترین ویژگی های همه قالب های محبوب وردپرس

قالب های وردپرس از نظر ویژگی ها و گزینه ها یا مبتنی بر طاقچه یا چند منظوره هستند.
می توانید از یک تم مبتنی بر طاقچه استفاده کنید که مخصوصاً برای صنعت شما طراحی شده است، مانند تم رستوران.
از طرف دیگر، می توانید یک موضوع چند منظوره را انتخاب کنید که بسیار انعطاف پذیر است و می تواند برای هر نوع وب سایتی کار کند.
صرف نظر از نوع، بهترین تم های وردپرس دارای ویژگی ها و ویژگی های زیر هستند:
  • طراحی پاسخگو برای موبایل: طرح های تم واکنش گرا و آماده به شبکیه هستند، بنابراین وب سایت وردپرس شما در همه اندازه های صفحه نمایش و دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می رسد.
  • بهینه سازی سئو: موضوع از بهترین شیوه های سئو (بهینه سازی موتور جستجو) پیروی می کند، بنابراین وب سایت شما می تواند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.
  • پشتیبانی از صفحه ساز: تم با سازندگان صفحه کش و رها کردن محبوب وردپرس سازگار است. این به شما کمک می کند هر زمان که به آنها نیاز دارید صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید.
  • سرعت و عملکرد: موضوع شما نقش مهمی در سرعت و عملکرد وب سایت شما دارد. شما باید به دنبال تم هایی باشید که به خوبی طراحی شده اند تا سایت شما را سریع نگه دارد.
  • پشتیبانی مشتری: بهترین مضامین شامل مستندات و دستورالعمل هایی است که به راحتی قابل دنبال کردن هستند، اغلب به روز می شوند و توسط یک تیم پشتیبانی عالی پشتیبانی می شوند تا در صورت گیرکردن به شما کمک کنند.
اینها ویژگی های اساسی هستند که باید قبل از انتخاب یک موضوع برای وب سایت خود به دنبال آن باشید. هر تم در لیست ما با بسیاری از ویژگی های مفید دیگر به غیر از موارد اصلی که در بالا ذکر کردیم، ارائه می شود. می توانید در مورد این ویژگی ها در توضیحات آنها مطالعه کنید.
اکنون که ویژگی‌های مشترک همه تم‌های پرطرفدار را مورد بحث قرار دادیم، بیایید نگاهی به انتخاب تخصصی خود از بهترین تم‌های سال 2022 بیندازیم.
توجه: به دنبال راه اندازی یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین جدید هستید؟ راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه راه اندازی وبلاگ، نحوه ایجاد یک وب سایت یا نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین دنبال کنید.
شما حتی می توانید از تیم ما بخواهید تا وبلاگ یا سایت وردپرس شما را به صورت رایگان با سرویس راه اندازی وبلاگ رایگان ما راه اندازی کند.

1. Divi

Divi
Divi یکی از بهترین قالب های وردپرس در سال 2022 است و متعلق به Elegant Themes است. این شامل یک صفحه ساز نهایی است. دارای عناصر و ماژول های بصری متعددی است که به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا کمک می کند.
این موضوع با صدها طرح‌بندی آماده رایگان برای چندین صنعت و سوله ارائه می‌شود. واردکننده نسخه ی نمایشی با یک کلیک به شما امکان می دهد برای شروع سریع، صفحات طراحی شده حرفه ای و طرح بندی وبلاگ را وارد کنید. سپس می توانید با استفاده از ویرایشگر frontend محتوا را با محتوای خود جایگزین کنید.
با کشیدن و رها کردن صفحه سازنده داخلی، می توانید عناصر را جابجا کنید، طرح های سفارشی را ذخیره و مدیریت کنید، و از سبک های جهانی در تمام صفحات وب سایت خود استفاده کنید. شما به راحتی می توانید توصیفات را نیز اضافه کنید.
Divi به شما کنترل کاملی بر طراحی چیدمان، ویرایش متن درون خطی و CSS سفارشی در سایت شما می دهد. این بسیار انعطاف پذیر و آسان برای استفاده است. بعلاوه، سئو دوستانه است تا به سایت شما کمک کند تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.
در صورت داشتن هر گونه مشکل با موضوع، Elegant Themes پشتیبانی عالی از مشتری ارائه می دهد.

2. Astra

Astra
Astra یک قالب وردپرس مدرن است که برای ایجاد هر وب سایتی طراحی شده است. با تمام سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن محبوب به طور یکپارچه کار می کند.
این موضوع دارای چندین سایت شروع کننده است که می توانید از آنها برای راه اندازی سریع وب سایت خود استفاده کنید. این وب سایت های آماده برای کسب و کارهای کوچک، استارت آپ ها، وبلاگ ها و فروشگاه های ووکامرس مناسب هستند.
Astra دارای هزاران ویژگی شگفت انگیز است، از جمله سرصفحه های صفحه، مگا منو، گزینه های چند طرح بندی، فونت های گوگل، گزینه های سفارشی سازی نامحدود رنگ، طرح بندی صفحات وبلاگ جداگانه، و ابزارک های سفارشی.
به علاوه، Astra یکپارچه سازی قدرتمند با افزونه WooCommerce برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین ارائه می دهد. موضوع WooCommerce آنها شامل اسکرول بی نهایت، مشاهده سریع محصول، صفحه فروشگاه، گالری محصول و گزینه های سبد خرید است.
همچنین با سیستم های مدیریت یادگیری محبوب مانند LearnDash ادغام می شود. Astra دارای بهینه سازی سئو داخلی است تا به وب سایت شما کمک کند تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.

3. SeedProd

SeedProd WordPress Website Builder
SeedProd بهترین سازنده وب سایت وردپرس در بازار است. این به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی تم سفارشی خود را با کشیدن و رها کردن بصری، بدون نوشتن کد، طراحی کنید.
SeedProd دارای چندین قالب با طراحی حرفه ای است. این قالب ها شامل تمام طرح بندی های صفحه ای است که برای وب سایت خود نیاز دارید و همچنین صفحات فرود با تبدیل بالا. آنها را می توان همانطور که هست استفاده کرد یا کاملاً سفارشی کرد تا متناسب با نیاز شما باشد.
می توانید از صفحه ساز SeedProd برای سفارشی کردن طرح و طراحی تمام صفحات تم خود استفاده کنید. این یک پیش‌نمایش هم‌زمان از همه تغییرات را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید ببینید که وب‌سایت شما قبل از اینکه حتی منتشر شود چگونه برای کاربران ظاهر می‌شود.
علاوه بر سازنده تم، به زودی الگوهای حالت تعمیر و نگهداری را نیز ارائه می دهد. هنگامی که در حال ساختن وب سایت خود هستید، می توانید صفحه به زودی را فعال کنید تا کاربران خود را درگیر کرده و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.
سازنده بصری SeedProd قدرتمند در عین حال مبتدی است. چه بخواهید یک صفحه فرود سفارشی طراحی کنید یا یک وب سایت کامل، راه اندازی آن با گزینه کشیدن و رها کردن آسان است.

4. Ultra

Ultra
Ultra یک پوسته وردپرس چند منظوره قدرتمند است که به شما کمک می کند تا به راحتی یک وب سایت بسازید. دارای ده ها سایت آماده برای موضوعاتی مانند سبک زندگی، مجلات، رستوران ها، عکاسی، مد و موارد دیگر است.
همچنین شامل سازنده صفحه Themify است که می توانید برای سفارشی سازی از آن استفاده کنید. Ultra چندین افزونه سازنده برای اضافه کردن عناصر پیشرفته مانند نوارهای پیشرفت، شمارنده ها، جداول قیمت، پخش کننده صوتی و موارد دیگر دارد.
سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از گزینه های طرح بندی هوشمند، انتخاب رنگ، تایپوگرافی واضح، اسکرول بر اساس بخش، فیلترهای تصویر و گزینه های نمونه کارها.
Ultra همچنین یک تم عالی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است زیرا سازگاری کامل با WooCommerce دارد. راه اندازی و سفارشی سازی سایت خود با سفارشی ساز قالب زنده وردپرس آسان است.

5. OceanWP

OceanWP
OceanWP یکی از بهترین قالب های وردپرس در سال 2022 است. همراه با یک واردکننده محتوای نمایشی با یک کلیک و صدها سایت آماده برای راه‌اندازی فوری یک وب‌سایت.
این تم دارای افزونه‌های متعددی برای افزودن ویژگی‌هایی به وب‌سایت شما است، مانند پنجره ورود به سیستم، فید اینستاگرام، پاورقی چسبنده، نوار لغزنده پست‌های ویژه و موارد دیگر. این ترجمه برای ایجاد یک وب سایت چند زبانه آماده است.
تم OceanWP از WooCommerce خارج از جعبه پشتیبانی می کند. دارای ویژگی های داخلی سئو برای کمک به بهبود رتبه وب سایت شما است.

6. Breakthrough Pro

Breakthrough Pro
Breakthrough Pro یک قالب مینیمالیستی وردپرس است. این بر روی چارچوب Genesis توسط StudioPress ساخته شده است که آن را قدرتمند و قوی می کند.
موضوع برای هر وب سایت تجاری ایده آل است. دارای 9 ویجت سفارشی، 3 گزینه طرح بندی، قالب های صفحه فرود و یک هدر سفارشی است. با ویرایشگر بلوک وردپرس (ویرایشگر گوتنبرگ) کار می کند تا پست ها و صفحات را به راحتی سفارشی کند.
StudioPress اکنون بخشی از WP Engine، محبوب ترین شرکت میزبانی مدیریت وردپرس است. هنگامی که برای ساخت وب سایت خود در میزبانی WP Engine ثبت نام می کنید، می توانید این تم و تمام 35+ تم های دیگر StudioPress را دریافت کنید.

7. Hestia Pro

Hestia Pro
Hestia Pro یک تم وردپرس چند منظوره مدرن است که برای سرعت بهینه شده است. دارای طرح بندی یک صفحه ای و چند صفحه ای برای ساخت هر نوع وب سایتی.
Hestia Pro با طراحی شیک به شما این امکان را می دهد تا تجارت و خدمات خود را به صورت حرفه ای به نمایش بگذارید. با صفحه سازهای محبوب مانند Beaver Builder، Elementor، Visual Composer و غیره ادغام می شود.
Hestia Pro کاملاً با WooCommerce سازگار است و به شما امکان می دهد محصولات زیبایی ایجاد کنید و به راحتی صفحات خرید کنید. همچنین با چندین سایت شروع کننده برای فروشگاه های تجارت الکترونیک و سایر جایگاه های تجاری عرضه می شود.

8. Nozama

بهترین قالب های وردپرس در سال 2022
Nozama یک قالب وردپرس WooCommerce است که برای راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین ساخته شده است. برای نمایش محصولات برجسته شما در صفحه اصلی بسیار قابل تنظیم است.
دارای یک ویترین داخلی برای ایجاد فیلترهای محصول، طرح‌بندی محصول سفارشی و موارد دیگر است. سایر ویژگی‌ها عبارتند از ادغام رسانه‌های اجتماعی، سفارشی‌سازی رنگ و قابلیت مشاهده هدر.

9. Eclipse

Eclipse
Eclipse یک تم وبلاگ شخصی و عکاسی پیشرفته وردپرس است. برای عکاسان، وبلاگ نویسان و نویسندگان بسیار مناسب است.
این تم با یک نمایش اسلاید برجسته، ستون‌های ویجت‌شده، چرخ فلک تصویر اینستاگرام، فضاهای قرار دادن تبلیغات و موارد دیگر ارائه می‌شود. برای مبتدیان مناسب است و راه اندازی آن آسان است.

10. Sydney Pro

Sydney
Sydney Pro یک پوسته چند منظوره وردپرس فوق العاده است. از بلوک های Elementor سفارشی برای نوار لغزنده چرخ فلک، جداول قیمت گذاری و جدول زمانی استفاده می کند.
سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از قالب‌های صفحه، انتخاب سرصفحه، گزینه‌های سفارشی‌ساز و سرصفحه ویدیو. تم آماده ترجمه است و به شما اجازه می دهد تا به راحتی یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید.

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین قالب های وردپرس در سال 2022 کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید لیست دستچین شده ما از بهترین افزونه های رایگان و ممتاز برای همه وب سایت های وردپرس را ببینید یا راهنمای ما در مورد نحوه ثبت نام دامنه و دریافت رایگان آن را ببینید.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدئویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام پیدا کنید.

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)