لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20

چکیده مطلب:

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

8

دقیقه

رتبه الکسا چیست؟ بهبود رتبه الکسا در سال 2021

فهرست مطالب

هر صاحب کسب و کاری می داند که رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو با بهبود رتبه الکسا در سال 2021 ضروری است. اگر شما در موتور جستجو یافت نمی شوید ، یافتن مشتری برای شما کار آسانی نیست.

با این حال ، نوع دیگری از رتبه بندی وجود دارد که امروزه بسیاری از شرکت ها بر روی آن تمرکز می کنند. این اسرارآمیزتر است و بیشتر مردم از معنای آن اطمینان ندارند. برای یک صاحب وب سایت ، درک سیستم رتبه بندی الکسا ضروری است.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا ، به زبان ساده ، میزان محبوبیت یک وب سایت را اندازه گیری می کند. اما محبوبیت دقیقاً به چه معناست؟

اگرچه ما به دلیل روش انحصاری آنها هرگز دقیقاً نمی دانیم ، اما تیم الکسا توضیح می دهد که رویکرد رتبه بندی آنها “از بازدید و بازدید بازدیدکننده سایت از سه ماه گذشته استفاده می کند.”

در حالی که این موضوع هنوز کمی مبهم است ، اما ما یک ایده کلی در مورد تأثیرگذاری در رتبه بندی داریم.

بهبود رتبه الکسا در سال 2021 از این نظر مهم است که داده های سطح بالایی را در رابطه با نحوه ترافیک و مشارکت در اختیار شما قرار می دهد. این داده ها به شما امکان می دهد تا درک بهتری از سایت خود و ایده کلی در مورد اینکه برای بهبود “محبوبیت” خود کار کنید ، داشته باشید.

رتبله الکسا چیست؟

دانستن رتبه ترافیک الکسا خود شروع خوبی است. اما چگونه رتبه الکسا وب سایت خود را بهبود می بخشید؟ آیا حتی لازم است نگران آن باشید؟

در این مقاله ، ما با جزئیات بیشتری به رتبه بندی الکسا و چگونگی رشد رتبه ترافیک الکسا خواهیم پرداخت.

 

بهبود رتبه الکسا در سال 2021 چیست؟

الکسا وب سایت ها را از شماره 1 تا به ظاهر بی نهایت رتبه بندی می کند. در سال 2020 ، حدود 1.5 میلیارد وب سایت وجود دارد که می تواند توسط الگوریتم الکسا رتبه بندی شود.

گوگل شماره 1 وب سایت در جهان با توجه به رتبه بندی الکسا است. 500 سایت برتر الکسا برای افرادی که می خواهند این لیست را بشکنند در اینجا لیست شده اند.

در حالی که برای بهبود رتبه الکسا محدوده دقیق وجود ندارد ، اما به طور کلی هرچه عدد کمتر باشد ، بهتر است. به نظر می رسد هر رتبه الکسا زیر 30،000 بسیار بالا در نظر گرفته شود.

این رتبه الکسا چگونه تصمیم گرفته می شود؟ تیم الکسا توضیح می دهد که “میزان ترافیک و میزان تعامل با رفتار مرور افراد در صفحه جهانی ما تخمین زده می شود … که نمونه ای از میلیون ها کاربر اینترنت است که از یکی از بسیاری از پسوندهای مختلف مرورگر استفاده می کنند. ما همچنین بسیاری از داده های ترافیک خود را از منابع مستقیم ، از جمله سایتهایی که برای نصب اسکریپت الکسا و تأیید معیارهای خود انتخاب کرده اند ، جمع آوری می کنیم. ”

با رقبای خود مقایسه کنید

وقتی صحبت از وب سایت شما می شود ، می توانید رتبه بندی الکسا خود را با برخی از نزدیکترین رقبای خود مقایسه کرده و به آنها اشاره کنید. نمره الکسا شما در واقع روش شما برای دانستن ارزش سایت شما در مقایسه با رقبا بر اساس سیستم رتبه بندی الکسا است.

وقتی دانستید که رقیب شما چه رتبه هایی دارد ، می توانید با استفاده از تحقیقات پایه SEO جستجو کنید که آنها چه کاری انجام می دهند که ممکن است نباشید.

باز هم ، رتبه الکسا به میزان تخمینی میزان بازدیدکننده و میزان بازدید بازدیدکننده کاهش می یابد.

مرور صفحات برتر رقبا و مشاهده میزان ترافیک ایجاد شده می تواند شما را در جهت صحیح صفحات خود هدایت کند.

 

رتبه الکسا

چگونه رتبه الکسا خود را بررسی می کنید؟

آیا می خواهید بدانید که رتبه الکسا شما چیست؟ خیلی ساده است. از ابزار Alexa Rank Analysis بازدید کرده و اطلاعات شرکت خود را وارد کنید. اگر کاربر Chrome هستید ، برای دسترسی راحت تر می توانید برنامه افزودنی مرورگر نوار ابزار Alexa را نیز به مرورگر خود اضافه کنید.

در عرض چند ثانیه نوار ابزار الکسا اطلاعات جالبی را درباره شرکت شما باز می گرداند. این داده های تجزیه و تحلیل رتبه الکسا شامل موارد زیر است:

  • برترین کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید
  • سایت های مشابه مخاطبان با هم تداخل دارند
  • فرصت های کلمه کلیدی
  • معیارهای مقایسه برای تحلیل رقابتی
  • وقت روزانه در سایت

در حالی که تلاش برای دستیابی به تعداد کمتر الکسا هدف خوبی است ، اما به دلیل تلاش برای بهبود سریع نیازی به خوابیدن نیست. رتبه بندی الکسا با تاکتیک های بهتر SEO و محتوای جذاب در سایت شما افزایش می یابد.

آیا Alexa Rank Impact SERP Rankings وجود دارد؟

تاثیری که رتبه الکسا بر SEO دارد این است که شما می توانید بینش های ارزشمندی درباره وب سایت خود درک کرده و از آنها برای بهبود رتبه بندی SEO خود استفاده کنید. می توانید درک واضح تری از رتبه بندی ترافیک خود داشته باشید

اگر به برنامه های پولی الکسا ارتقا پیدا کنید ، می توانید به معیارهای بیشتر و تحقیقات رقبا نیز دسترسی پیدا کنید. این برنامه های پرداخت شده به شما امکان دسترسی به گزارش های کامل سایت و همچنین ابزارهای ممیزی سئو را می دهد. برنامه های مربوط به الکسا برای تجزیه و تحلیل ترافیک پایه وب سایت از 79 ماه شروع می شود و برای مجموعه کامل بازاریابی تا 299 ماه افزایش می یابد.

رتبه الکسا چیست

آنچه الکسا در برنامه های حق بیمه خود ارائه می دهد کاملا استاندارد است که صحبت از ابزارهای SEO موجود در بازار می شود.

انتخاب ابزار مناسب به نیازهای خاص وب سایت شما بستگی دارد.

چگونه می توان به بهبود رتبه الکسا در سال 2021 دست یافت؟

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای بهبود رتبه الکسا در سال 2021 به آنها توجه کنید:

1) انتشار محتوای با کیفیت

محتوا یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده برای رتبه بندی بهتر است. وقتی محتوای موضوعی و مفیدی ارسال می کنید و با این کار سازگار هستید ، کاربران تمایل بیشتری به مطالعه آن دارند. هر نمای صفحه اضافی سیگنال های خوبی به الگوریتم جستجو ارسال می کند و می تواند رتبه الکسا سایت شما را افزایش دهد.

این باعث بهبود اعتماد ، تعداد بازدیدکنندگان و کاربران بیشتر در سایت شما می شود.

همچنین ، هر چقدر برای مخاطب شما آموزنده و با ارزش باشد ، تمایل بیشتری برای تعامل با آن و به اشتراک گذاشتن آنلاین آن با سایر افراد دارد. این میزان بازدید کنندگان منحصر به فرد را افزایش می دهد و به افزایش رتبه صفحه شما کمک می کند.

 

2) کسب بک لینک

هرچه وب سایت لینک های ورودی بیشتری پیدا کند ، این امر به موتورهای جستجو می گوید که این سایت دارای اعتبار و اعتبار بیشتری است.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که با همه پیوندهای ورودی یکسان رفتار نمی شود. شما می خواهید سایت های با کیفیتی داشته باشید که به شما لینک می دهند. نوع ایده آل بک لینک یکی از سایت های دارای اعتبار دامنه بالاتر از شما است که دارای ارتباط موضوعی است.

هر چه تعداد پیوندهایی که به سایت شما اشاره می کنند بیشتر باشد ، دید کلی شما را بهبود می بخشد و همچنین می تواند باعث ایجاد بازدید بیشتر شود.

 

3) یک رتبه الکسا معتبر دریافت کنید

اگر در بهبود رتبه الکسا جدی هستید ، می توانید یک عضو معتبر Alexa Rank را با قیمت 19 دلار در ماه خریداری کنید. این عضویت به الکسا کمک می کند تا بازدید مستقیم سایت شما (از جمله صفحات AMP) را اندازه گیری کند. شما ابتدا با نصب کد الکسا بر روی وب سایت خود شروع می کنید ، سپس به نرم افزار الکسا اجازه می دهید تا کل سایت شما را اسکن کند. این توجه مستقیم و داده های دقیق شما را نشان می دهد که سپس توسط الکسا تأیید می شود.

هم در Alexa Rank و هم در SERP Rankings کار کنید

داشتن ذهنیت برای تمایل به بهبود رتبه الکسا بسیار عالی است ، اما همچنین در نظر بگیرید که رتبه الکسا پویا است زیرا تمرکز باریک تری در بررسی ترافیک و مشارکت دارد.

در یک بازه زمانی ، ممکن است امتیاز به نفع شما باشد. با این حال ، دفعه بعدی که چک می کنید ، ممکن است تغییر کرده باشد.

اگر کسب و کار شما فصلی باشد ، اوج سال نیز ممکن است رتبه الکسای بهتری نسبت به دیگران داشته باشد.

این افت رتبه لزوماً به معنای عملکرد بدتر سایت شما نیست. فقط این است که استفاده از ترافیک و تعامل فقط دو قطعه از یک معما بسیار بزرگتر است.

همچنین به نظر می رسد که رتبه الکسا نیز تاثیری در جستجوی Google ندارد. وقتی از جان مولر ، تحلیل گر Google Webmaster Trends ، س wasال شد که آیا رتبه بندی الکسا بر نتایج گوگل تأثیر می گذارد ، پاسخ او روشن بود.

سخن آخر درباره بهبود رتبه الکسا در سال 2021 …

از نقطه نظر SEO ، دانستن اینکه رتبه بندی ترافیک و جایگاه تعامل شما مهم است. از آن مرحله ، شما می توانید برنامه ای برای بهبود سایت خود و در نهایت ، رتبه الکسا خود تنظیم کنید.

با این حال ، رتبه الکسا فقط یک نوع معیار است. همچنین باید نتایج خود را در ابزارهایی مانند Google Analytics ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter ، Instagram ، TikTok و غیره ردیابی کنید.

یک مکان خوب برای شروع این است که از یک دیدگاه جامع به سایت خود نگاه کنید و سپس به مناطقی که بیشترین توجه را دارند توجه کنید.

اولویت تمرکز بر ارائه مداوم ارزش شگفت انگیز مخاطبان و همگام بودن با بهترین روشهای جستجوگرها است. با گذشت زمان ، این روش منجر به پایین آمدن رتبه الکسا می شود و محبوبیت سایت شما را افزایش می دهد.

ترجمه: تحریریه آرنی وب

 

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)