لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “

چکیده مطلب:

محتوای تکراری چیزی نیست که شما بخواهید اغلب در سایت خود داشته باشید. با این حال گاهی اوقات نیاز به ایجاد کپی از صفحات خود احساس می شود. در این حالت تنها نگرانی شما باید چگونگی انجام کار باشد. خوشبختانه چند روش برای تکثیر یک صفحه در وردپرس وجود دارد . در این پست ، ما به چهار روش برای تکثیر یک صفحه در وردپرس نگاهی خواهیم انداخت. با این حال ، قبل از این ، بیایید در ابتدا بررسی کنیم که چرا می خواهید این کار را انجام دهید.

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

12

دقیقه

آموزش تکثیر یک صفحه در وردپرس

فهرست مطالب

محتوای تکراری چیزی نیست که شما بخواهید اغلب در سایت خود داشته باشید. با این حال گاهی اوقات نیاز به تکثیر یک صفحه در وردپرس احساس می شود. در این حالت تنها نگرانی شما باید چگونگی انجام کار باشد.

خوشبختانه چند روش برای تکثیر یک صفحه در وردپرس وجود دارد . در این پست ، ما به چهار روش برای تکثیر یک صفحه در وردپرس نگاهی خواهیم انداخت. با این حال ، قبل از این ، بیایید در ابتدا بررسی کنیم که چرا می خواهید این کار را انجام دهید.

تفاوت بین تکثیر یک صفحه در وردپرس و “محتوای تکراری”

قبل از اینکه به استدلال خاصی بپردازیم ، لازم است که تفاوت بین نسخه برداری از یک صفحه در وردپرس و محتوای تکراری را مورد بحث قرار دهیم.

مورد دوم مربوط به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. محتوای تکراری به معنای زیاد یا کل محتوای یک صفحه در سایت شما دقیقاً مشابه صفحه دیگر در وب است. گرچه می تواند منفی باشد ، اما چیزی نیست که موتور جستجو شما را به خاطر آن فوری مجازات کند.

با این حال ، این موضوع با “محتوای کپی شده” متفاوت است ، که یک تلاش صریح برای “بازی” با موتورهای جستجو و رتبه بالاتر است. مجازات های این امر بسیار شدیدتر است ، زیرا مفهوم آن عملی عمدی است.

برخلاف همه موارد بالا ، تکثیر صفحه خود به معنای کپی کردن قالب بندی ، ساختار ، طرح و محتوای آن است. ایده این است که از این صفحه تکراری به عنوان پایه ای برای یک صفحه جدید استفاده کنید ، و اگر به همین دلیل استفاده شود مجازات SEO ندارد. بیایید کمی در مورد اینکه چرا می خواهید این کار را انجام دهید بعدی صحبت کنیم.

چرا می خواهید یک صفحه را در وردپرس کپی کنید؟

ذر شرایط مختلف، ممکن است به تکثیر یک صفحه وردپرس نیاز داشته باشیم. مثلا:

  • شما یک طرح خاص برای صفحه فعلی خود در نظر دارید که در جای دیگری از سایت شما پیدا شده است.
  • شما ممکن است “پیش نویس” صفحاتی ایجاد کنید که هنگام ایجاد محتوای جدید (به عنوان مثال ، پست های وبلاگ) اغلب از آنها استفاده مجدد می کنید.
  • کد HTML یا CSS سفارشی در یک طرح وجود دارد که می خواهید از آن در صفحه جدید استفاده کنید.
  • ممکن است بخواهید روی نسخه جدیدی از یک صفحه کار کنید و قابلیت مرحله بندی را در دسترس ندارید (اگرچه روش های بهتری برای این کار وجود دارد).

همه این موقعیت ها از نظر کپی کردن صفحه شما از یک میانبر بهره مند می شوند. به همین ترتیب ، بیایید راه حل هایی را که در بخش بعدی توصیه می کنیم ، مرور کنیم.

نحوه تکثیر یک صفحه در وردپرس (4 روش)

برای چهار روش زیر ، بسته به تجربه شما از نسبتاً آسان تا متوسط ​​دشوار پیش خواهیم رفت. در اینجا آنچه را که ما پوشش خواهیم داد:

  1. چگونه محتوای خود را به صورت دستی کپی و جایگذاری کنید .
  2. برای کپی کردن مطالب خود از Block Editor استفاده کنید.
  3. برای تکثیر یک صفحه ، یک پلاگین نصب کنید.
  4. برای تکثیر صفحات ، به فایل functions.php خود کد اضافه کنید.

پس از پایان کار ، سپس در مورد انتخاب بهترین روش برای تکثیر یک صفحه در وردپرس به شما مشاوره خواهیم داد.

محتوای خود را به صورت دستی کپی و جای گذاری کنید (توصیه نمی شود)

در ابتدا ، بیایید درباره این روش سنتی صحبت کنیم. تاکتیک “brute force” برای تکثیر یک صفحه در وردپرس این است که به سادگی مطالب را کپی کرده و در پیش نویس جدید جای گذاری کنید.

اگر هنگام خواندن این مقاله صفحه را شانه خالی می کنید ، شرط می بندیم که در یکی از اردوگاه های زیر باشید:

  • سایت شما صفحات کمی دارد و از قسمتهای SEO یا طبقه بندی کمی استفاده می کند.
  • صفحه ای که می خواهید کپی کنید از طریق قسمت آخر سایت شما قابل دسترسی نیست.
  • شما راهی سریعتر کشف نکرده اید.

اگر با هر یک از دو نکته اول موافق باشید ، بدون تردید کپی کردن و جایگذاری بهترین روش برای ادامه کار است.

با این حال ، اگرچه درک و اجرای دستی کپی و جایگذاری ساده است ، اما چند اشکال وجود دارد. این روش به درستی بر روی تصاویر ، دسته ها و برچسب ها ، توضیحات متا ، پیوندهای ثابت یا سایر عناصر زیرساخت سایت شما مانند HTML سفارشی کپی نخواهد شد.

مرحله 1. متن را از مقاله اصلی کپی کنید

CTRL-A در اینجا دوست شما است و مراحل نیز پیچیده نیستند:

  1. به سایت مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
  2. متن را برجسته و کپی کنید.
  3. آن را در پیش نویس جدید خود جای گذاری کنید.

این باید حتی برای “ناشنوایان فنی” نیز ساده باشد. با این حال ، مرحله بعدی کمی مشکل تر است.

مرحله 2. برچسب ها را از HTML خود حذف کنید

توجه داشته باشید که بسته به پیش نویس منبع و هدف ، ممکن است لازم باشد مجدداً از قالب های عنوان استفاده کنید و همچنین HTML اضافی را از قسمت انتهایی حذف کنید. برای این کار ، پس از کپی کردن مطالب ، به ویرایشگر کد صفحه خود دسترسی پیدا کنید. کاربران Classic Editor باید بر روی تب Text کلیک کنند …

حذف تگ های اضافی

نویسنده های بلوک ها می خواهند به ویرایشگر کد مراجعه کنند:

از اینجا ، عاقلانه است که هر برچسب &nbsp; یا <span> را پیدا کنید. توصیه ما این است که به یک صفحه غیر تکراری نگاهی بیندازید و ساختار و طرح کد را دنبال کنید.

با توجه به کار ، می تواند برای بیش از یک یا دو صفحه به یک زمان تبدیل شود و هر نسخه کپی دستی این امکان را دارد که خطاها و اشتباهات را وارد کند.

در عوض ، اگر می خواهید بدون خطا و اتلاف وقت یک صفحه را در وردپرس به طور موثر کپی کنید ، بهتر است یکی دیگر از گزینه های این لیست را در نظر بگیرید.

استفاده از قابلیت Block Editor’s برای تکثیر صفحات

استفاده از ویرایشگر بلوک برای تکثیر یک صفحه در وردپرس ، با توجه به اینکه اکثر اشکالات هنوز معتبر هستند ، بیشتر یک روش “نیمه دستی” است.

با این حال ، اگر صفحه ای در سایت وردپرس خود دارید که می خواهید آن را کپی کنید ، صفحه را باز کرده و به فهرست بیشتر ابزارها و گزینه ها در گوشه سمت راست بالای صفحه بروید:

پس از باز کردن این منو ، به بخش Tools بروید و روی Copy all content کلیک کنید. از اینجا می توانید محتوا را در یک پیش نویس جدید جای گذاری کنید و شروع به کار بر روی آن کنید. با این حال ، هنوز هم کارآمدترین روش برای تکثیر یک صفحه در وردپرس نیست.

از یک افزونه وردپرس برای تکثیر صفحه خود استفاده کنید

تقریباً با استفاده از یک افزونه می توان به همه چیزهای موجود در وردپرس دست یافت ، و تکثیر صفحات نیز از این قاعده مستثنی نیست.اولین کار شما در اینجا انتخاب چیز مناسب است. شما می خواهید پلاگین هایی را ببینید که در شش ماه گذشته به روز شده اند ، با نسخه وردپرس خود کار می کنید و رتبه بندی و بررسی خوبی دارید (حداقل چهار ستاره).

در اینجا چند توصیه وجود دارد. Yoast Duplicate Post و Duplicate Page یا Post هر دو مورد استقبال خوبی قرار گرفته و به طور مداوم نگهداری می شوند. با این حال ، بیایید با استفاده از افزونه Duplicate Page مثالی بزنیم ، که بدون شک بهترین راه حل موجود است:

پس از نصب و فعال شدن ، به صفحه Pages> All Pages در وردپرس بروید. از اینجا ، روی صفحه ای که می خواهید کپی کنید حرکت کنید و به دنبال یک کپی از این پیوند بروید:

تکثیر یک صفحه در وردپرس

با کلیک روی این صفحه صفحه مورد نظر کلون می شود – کار تمام شد!

4- برای تکثیر صفحه خود در وردپرس ، کد را به پرونده functions.php خود اضافه کنید.

مسلماً روش نهایی ما سخت ترین روش برای پیاده سازی است ، اما بیشترین انعطاف پذیری و اجرا را دارد. افزودن کد به فایل functions.php برای بسیاری از کارها ، از جمله کپی کردن صفحات در وردپرس ، بسیار مناسب است.

می توانید پیوندی را مستقیماً به صفحه داشبورد Pages خود اضافه کنید ، به این معنی که در صورت نیاز همیشه در آن خواهید بود. با این حال ، قبل از شروع ، به برخی موارد در محل احتیاج دارید:

  • یک ویرایشگر متن مناسب. Atom ، Sublime Text یا Notepad ++ همه رایگان هستند (یا دارای نسخه های آزمایشی هستند) ، و حتی یک ویرایشگر متن پیش فرض نیز این کار را انجام می دهد.
  • سرویس گیرنده پروتکل انتقال پرونده (FTP). FileZilla یا CyberDuck گزینه های بسیار خوبی هستند و به شما راهی خوب برای دسترسی به سایت خود می دهند. ممکن است ارائه دهنده میزبانی شما یک File Manager نیز ارائه دهد که همان کار را انجام می دهد.
  • دسترسی به سرور سایت شما. مدارک مربوط به این امر را می توان معمولاً در صفحه کنترل میزبان یا از طریق ایمیلی که برای اولین بار برای خرید یک حساب کاربری برای شما ارسال شده است ، پیدا کرد.
  • مهارت های مدیریت سایت خود از طریق FTP. اگر این موردی است که باید مسواک بزنید ، وب سایت Make WordPress یک آموزش عالی FileZilla دارد که می تواند برای سایر مشتریان سازگار باشد.
  • طرح زمینه کودک بر اساس طرح زمینه والدین فعلی شما. این به شما کمک می کند تا هنگام انجام به روزرسانی تغییرات شما حفظ شود و ما در مورد نحوه انجام این کار در گذشته بحث کرده ایم.

پس از آماده شدن ، سرویس گیرنده FTP خود را باز کرده و دنبال کنید!

مرحله 1. پرونده توابع.php خود را باز کنید

ابتدا از طریق سرویس گیرنده FTP وارد سایت خود شوید و به دنبال پوشه wp-content> themes باشید:

در داخل آن ، پوشه طرح زمینه فرزند شما باید حاوی یک فایل functions.php باشد. ممکن است آنجا نباشد ، در این صورت ابتدا باید آن را ایجاد کنید. در مرحله بعدی ، در حال ویرایش آن است.

مرحله 2. کد را به پرونده خود اضافه کنید

پس از باز کردن فایل توابع.php ، می خواهید کد زیر را اضافه کنید. این باید به دنبال همه کد دیگری باشد که بالقوه در آن وجود دارد:

/* Duplicate posts and pages function. Duplicates appear as drafts, and the user is redirected to the Edit screen. */

function rd_duplicate_post_as_draft(){
    global $wpdb;
    if (! ( isset( $_GET['post']) || isset( $_POST['post'])  || ( isset($_REQUEST['action']) && 'rd_duplicate_post_as_draft' == $_REQUEST['action'] ) ) ) {
        wp_die('No post to duplicate has been supplied!');
    }

/* Nonce verification */
if ( !isset( $_GET['duplicate_nonce'] ) || !wp_verify_nonce( $_GET['duplicate_nonce'], basename( __FILE__ ) ) )
    return;

/* This gets the original post or page ID */
$post_id = (isset($_GET['post']) ? absint( $_GET['post'] ) : absint( $_POST['post'] ) );

/* …then grabs the original post data. */
$post = get_post( $post_id );
     
/* To select another user as the post author, use $new_post_author = $post->post_author;. Otherwise… */
$current_user = wp_get_current_user();
$new_post_author = $current_user->ID;
     
/* If the post data exists, create the duplicate */
if (isset( $post ) && $post != null) {
    /* Create a new post data array */
    $args = array(
        'comment_status' => $post->comment_status,
        'ping_status'    => $post->ping_status,
        'post_author'    => $new_post_author,
        'post_content'   => $post->post_content,
        'post_excerpt'   => $post->post_excerpt,
        'post_name'      => $post->post_name,
        'post_parent'    => $post->post_parent,
        'post_password'  => $post->post_password,
        'post_status'    => 'draft',
        'post_title'     => $post->post_title,
        'post_type'      => $post->post_type,
        'to_ping'        => $post->to_ping,
        'menu_order'     => $post->menu_order
        );

        /* Insert the post using wp_insert_post() */
        $new_post_id = wp_insert_post( $args );
     
        /* Get all current post terms, then set them against the new draft. */
        $taxonomies = get_object_taxonomies($post->post_type); // returns array of taxonomy names for post type, ex array("category", "post_tag");
        foreach ($taxonomies as $taxonomy) {
            $post_terms = wp_get_object_terms($post_id, $taxonomy, array('fields' => 'slugs'));
            wp_set_object_terms($new_post_id, $post_terms, $taxonomy, false);
        }
     
        /* Duplicate all of the post metadata */
        $post_meta_infos = $wpdb->get_results("SELECT meta_key, meta_value FROM $wpdb->postmeta WHERE post_id=$post_id");

        if (count($post_meta_infos)!=0) {
            $sql_query = "INSERT INTO $wpdb->postmeta (post_id, meta_key, meta_value) ";
            foreach ($post_meta_infos as $meta_info) {
                $meta_key = $meta_info->meta_key;

                if( $meta_key == '_wp_old_slug' ) continue;
                $meta_value = addslashes($meta_info->meta_value);
                $sql_query_sel[]= "SELECT $new_post_id, '$meta_key', '$meta_value'";
            }

        $sql_query.= implode(" UNION ALL ", $sql_query_sel);
        $wpdb->query($sql_query);
        }
     
        /* Redirect to the Edit post screen for the new draft */
        wp_redirect( admin_url( 'post.php?action=edit&post=' . $new_post_id ) );
        exit;
} else {
        wp_die('Post creation failed, could not find original post: ' . $post_id);
    }
}

    add_action( 'admin_action_rd_duplicate_post_as_draft', 'rd_duplicate_post_as_draft' );
     
    /* Add the duplicate link to the action list for post_row_actions */
    function rd_duplicate_post_link( $actions, $post ) {
        if (current_user_can('edit_posts')) {
            $actions['duplicate'] = '<a href="' . wp_nonce_url('admin.php?action=rd_duplicate_post_as_draft&post=' . $post->ID, basename(__FILE__), 'duplicate_nonce' ) . '" title="Duplicate this item" rel="permalink">Duplicate</a>';
        }
        return $actions;
    }
     
    add_filter('post_row_actions', 'rd_duplicate_post_link', 10, 2 );

    add_filter('page_row_actions', 'rd_duplicate_post_link', 10, 2);

پس از افزودن کد ، تغییرات خود را ذخیره کرده و از اتصال FTP خارج شوید.

مرحله 3. بررسی کنید آیا می توانید یک صفحه را کپی کنید

در آخر ، قسمت انتهایی خود را تازه کنید و به صفحه Pages خود بروید. مشاهده خواهید کرد که پیوند تکثیر مانند گذشته ظاهر می شود:

تکثیر یک صفحه در وردپرس

با داشتن دانش صحیح ، می توانید به راحتی این مورد را به یک پلاگین تبدیل کرده و عملکردهای آن را حتی بیشتر گسترش دهید ، اگرچه در فایل functions.php موضوع کودک شما بسیار عالی عمل می کند.

نحوه انتخاب روش مناسب برای تکثیر صفحه خود در وردپرس

وقتی صحبت از تکثیر صفحات شما می شود ، تمایل به انتخاب سریع ترین راه حل منطقی است. با این حال ، از نظر ما ، ممکن است بخواهید بسته به نیاز خود گزینه پیچیده تری را در نظر بگیرید.

برای اکثر کاربرانی که به سادگی نیاز به تکثیر یک صفحه در وردپرس دارند ، یک افزونه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در صورت لزوم می توانید آن را نصب و فعال کنید ، و عملکرد لازم را به شما می دهد (و در بعضی موارد بیشتر).

با این حال ، اگر شما یک “تکثیر کننده” سنگین هستید ، به طور بالقوه با نیازهای پیچیده ، رمزگذاری سخت یک راه حل برای کپی کردن صفحات خود در وردپرس کاملاً منطقی است. همیشه در آنجا خواهد بود و تجربه ای سفارشی را بر اساس نیازهای شما ارائه می دهد.

البته ، بسته به این نیازها ، در برخی شرایط نگرانی بودجه ای نیز وجود دارد ، اما اگر عملکرد مورد نظر خود را بدست آورید ، هزینه ای است که ارزش آن را دارد.

جمع بندی

در ظاهر ، یک کار مانند کپی کردن یک صفحه در وردپرس باید ساده باشد. بسته به تجربه و دانش شما ، برخی از رویکردها بسیار پیچیده تر به نظر می رسند.

در این پست ، ما چهار روش برای تکثیر یک صفحه در WordPress ، با درجات مختلف دشواری را بررسی کرده ایم. بیایید سریع آنها را مرور کنیم:

  • مطالب خود را به صورت دستی کپی و ارسال کنید ، اگرچه آماده هستید که اگر صفحات زیادی دارید زمان را در این کار فرو ببرید.
  • متناوباً ، از قابلیت Block Editor داخلی استفاده کنید – اگرچه راه حل قوی تر بهتر است.
  • از روش کلاسیک استفاده کنید و از یک افزونه برای تکثیر صفحات خود مانند Duplicate Page استفاده کنید.
  • یک ویرایشگر متن را باز کنید و کدی را به فایل functions.php وردپرس خود اضافه کنید.

آیا به دنبال راهی برای تکثیر یک صفحه در وردپرس هستید و در این صورت ، کدام یک از این گزینه ها مورد توجه شما قرار می گیرد؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید!

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)