لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “,

چکیده مطلب:

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

13

دقیقه

آموزش ایجاد صفحه تماس با ما

فهرست مطالب

ایجاد صفحه تماس با ما یکی از آن دسته از اجزای اصلی هر وب سایتی است که پیش پا افتاده به نظر می رسد اما مهمتر از آن چیزی است که تصور می کنید. بسیاری از صاحبان وب سایت از یک فرم یا صفحه تماس ساده راضی هستند و فکر نمی کنند که این قسمت از وب سایت آنها چیزی است که نیاز به خلاقیت یا نوآوری فکری بیشتری دارد. اما آیا این بهترین رویکرد است؟

 

ایجاد صفحه تماس با ما

همه ما می دانیم که ارتباطات و اطلاع رسانی جنبه های مهم توسعه وب سایت هستند. ساخت وب سایت همه چیز در مورد ایجاد یک وب سایت آنلاین کامل است که به شما امکان می دهد خودتان، برند و محصولات و خدمات خود را با جهان به اشتراک بگذارید. صفحه تماس شما در مرکز همه این موارد است.

بنابراین، وقت آن است که به صفحه تماس با ما وب سایت خود به عنوان یک فکر بعدی فکر نکنید. در این مقاله، در مورد اینکه صفحه تماس کامل چیست و چرا به صفحه تماس نیاز دارید، صحبت خواهیم کرد. ما همچنین نکات و ترفندهایی را در مورد نحوه ایجاد صفحه تماس برای وب سایت خود به شما ارائه می دهیم و به چند نمونه صفحه تماس زیبا و خلاقانه نگاهی بیندازیم تا به شما الهام بخش شود!

نمونه صفحه تماس خلاقانه
نمونه صفحه تماس خلاقانه

 

چرا به صفحه تماس با ما نیاز دارید؟

صفحه تماس با ما یکی از مهم ترین بخش های وب سایت شما است. به این فکر کنید که چرا وب سایت خود را در وهله اول ایجاد کردید – گسترش، قرار گرفتن در معرض و ایجاد بستری برای بیان و همچنین بازاریابی و تبلیغ خود. مقاله ما را برای چند نکته بازاریابی عالی برای افزایش فروش آنلاین خود بخوانید. همه این موارد شامل ارتباط است که یک کار دو نفره است.

شما خودتان را در آنجا قرار می دهید تا دنیا ببیند، اما اگر افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، به محتوای شما دسترسی پیدا می کنند و در مورد شما اطلاعاتی کسب می کنند، راهی برای تماس با شما نداشته باشند، چه فایده ای دارد؟

در عین حال، ممکن است همیشه نخواهید اطلاعات مهم یا حساس مانند ایمیل و شماره تلفن را برای جلوگیری از هرزنامه و سایر مسائل ارائه دهید. یک صفحه تماس اختصاصی هر دوی این مشکلات را حل می کند.

صفحات تماس به بازدیدکنندگان سایت شما یک فضای اختصاص داده شده می دهد تا بتوانند درخواست های خود را تغییر مسیر دهند. در این صفحه تماس، می‌توانید از فرم‌های تماس استفاده کنید که در آن نیازی به ارائه اطلاعات حساس شخصی نیست، بلکه می‌توانید از خود وب‌سایت خود به عنوان رابطی برای برقراری ارتباط با افراد استفاده کنید.

اگر صاحب کسب و کار هستید، صفحه تماس با ما وب سایت شما نیز برای گردش کار خدمات مشتری شما مهم است. مشتریان و مشتریان شما به روشی آسان و در دسترس برای ارتباط با شما نیاز دارند تا بتوانند به سؤالات خود پاسخ دهند یا به شکایات خود رسیدگی کنند. به این ترتیب، صفحه تماس شما نیز بخش بسیار مهمی از خدمات مشتری و سیستم رسیدگی به شکایات شما می شود. به یاد داشته باشید که حفظ و وفاداری مشتری تنها از طریق خدمات خوب به مشتریان امکان پذیر است. مقاله ما را برای دید دقیق تر در مورد استراتژی های حفظ مشتری بخوانید.

صفحه تماس کامل با ما چیست؟

بنابراین، به هر حال صفحه تماس کامل چیست؟ این به عوامل متعددی بستگی دارد. صفحه تماس با ما که برای یک شرکت بزرگ کار می کند ممکن است برای یک کسب و کار کوچک کارایی نداشته باشد. به طور مشابه، یک صفحه تماس که برای یک وب سایت رزومه یا نمونه کار طراحی شده است ممکن است برای یک وب سایت تجارت الکترونیک کار نکند. وب سایت های مختلف اهداف و مخاطبان هدف متفاوتی دارند و بنابراین صفحه تماس مناسب برای هر یک از این نوع وب سایت ها متفاوت خواهد بود.

با این حال، چیزی که بدون تغییر باقی می ماند این واقعیت است که صفحه تماس با ما شما اساساً مربوط به برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شما است. این مخاطب هدف ممکن است مشتری یا پایگاه مشتری شما، کارفرمایان بالقوه یا هر جمعیتی که وب سایت شما به سمت آن طراحی شده است. برای مثال، اگر یک وبلاگ غذایی دارید، احتمالاً وب سایت شما عمدتاً برای مخاطبان هدف آشپزهای خانگی آماتور طراحی شده است. اگر یک وبلاگ غذایی خاص تری دارید، به عنوان مثال، یک وبلاگ در مورد پخت و پز یا یک وبلاگ غذایی که به طور خاص به غذاهای گیاهی اختصاص داده شده است، جمعیت هدف شما بر این اساس تغییر می کند. در هر صورت، برای شما مهم است که این مخاطبان هدف را درک کنید و یک وب سایت و یک صفحه تماس وب سایت ایجاد کنید که به طور مناسب برای مخاطبان شما طراحی شده باشد. مقاله ما را برای نکاتی در مورد نحوه نوشتن یک وبلاگ عالی بخوانید.

شما باید مطمئن شوید که صفحه تماس شما عملکرد خود را انجام می دهد، که این امکان را به بازدیدکنندگان سایت شما می دهد تا با شما و سازمان شما ارتباط برقرار کنند. برای این، مهم است که کانال های مناسبی را که بازدیدکنندگان می توانند با آنها تماس بگیرند پیوند دهید. برای مثال، می‌توانید پیوندها، ایمیل‌ها یا فرم‌های جداگانه‌ای را برای رزرو، درخواست‌ها یا درخواست‌های همکاری تجاری اضافه کنید. این نه تنها به سازماندهی صفحه تماس با ما کمک می کند، بلکه به بازدیدکنندگان سایت شما اطلاعات و کانال های خاصی را می دهد که از طریق آن می توانند برای سؤالات یا مشکلات خاص پاسخ دریافت کنند.

در کنار عملکرد، زیبایی شناسی نیز مهم است. هنگامی که به طراحی صفحه تماس فکر می کنید، همیشه خوب است که به بهترین شیوه های طراحی وب پایبند باشید و رویکردی تمیز، حرفه ای و مینیمالیست داشته باشید. فرم تماس باید به طور برجسته و ترجیحاً در وسط صفحه نمایش داده شود و سلسله مراتب بصری را رعایت کند، یعنی مهمترین بخش در یک صفحه باید همیشه فوکوس جلو و مرکز باشد. محتوای این صفحه باید حداقل و کاربردی باشد. به جای گیج‌کننده یا طولانی‌مدت سعی کنید مفید باشید. فهرست پرس و جوهای خاصی که مایلید به آنها پاسخ دهید و افراد را به کانال های مناسب دیگر برای پرس و جوهایی که در جاهای دیگر بهتر پاسخ داده می شوند هدایت کنید مفید است.

در اینجا 6 نکته مهم در مورد نحوه ایجاد یک صفحه تماس با ما عالی است:

  1. کمتر، بیشتر است
  2. هدف گذاری کنید که مفید باشید
  3. از صدای فعال استفاده کنید
  4. از فرم های تماس استفاده کنید
  5. به سوالات خاص رسیدگی کنید
  6. در پاسخ به سوالات تماس فعال باشید
  7. کمتر، بیشتر است

بهتر است در طراحی صفحه تماس با مینیمالیسم اشتباه کنید. صفحه تماس با ما یکی از کاربردی‌ترین صفحات وب سایت شما به جای طراحی یا زیبایی شناسی است. برخلاف صفحه فرود، شما سعی نمی کنید اولین تاثیرگذاری را ایجاد کنید، بلکه سعی می کنید به مشتری، مشتری یا بازدیدکننده سایت خود کمک کنید و در نتیجه با آنها رابطه برقرار کنید.

طراحی صفحه تماس خود را ساده و شهودی نگه دارید. شما می خواهید همه چیز در دسترس و آسان برای استفاده و درک باشد. صفحات تماس پیچیده می توانند برای حفظ مشتری بسیار بد باشند زیرا این تصور را ایجاد می کنند که نمی خواهید با شما تماس گرفته شود. به سلسله مراتب بصری پایبند باشید و مطمئن شوید که مهمترین قسمت صفحه تماس که فرم تماس است همیشه جلو و مرکز باشد. این راهنمای گام به گام در طراحی وب سایت می تواند در اینجا به شما کمک کند!

هدف گذاری کنید که مفید باشید

با فرم‌های تماس، باید هدفتان مفید بودن باشد. اکثر افرادی که از صفحه تماس با ما شما استفاده می کنند به دنبال کمکی هستند. آنها ممکن است بخواهند درباره شما یا کسب و کار شما بیشتر بدانند، ممکن است در مورد محصولات یا خدمات خاصی سؤالاتی داشته باشند، شاید بخواهند شما را برای یک شغل خاص استخدام کنند و بخواهند بدانند که آیا شما مهارت یا ابزار لازم برای آن را دارید یا خیر. در هر صورت، شخصی که از صفحه تماس با ما شما استفاده می کند، اساساً به شما و کارهایی که می توانید برای او انجام دهید ابراز علاقه می کند. حس خوب کسب و کار، در این مورد، حکم می کند که باید تلاش کنید و تا حد امکان کمک کننده و مشتاق باشید.

به خاطر داشته باشید که همه کسانی که از صفحه تماس با ما شما استفاده می کنند یا یک مشتری/مشتری فعلی هستند یا یک مشتری، مشتری یا کارفرمای بالقوه. در هر صورت، شما می‌خواهید با نشان دادن اینکه حواس‌تان به پرسش‌ها و سؤالات است، در کنار آنها باشید.

برای ایجاد صفحه تماس با ما از صدای فعال استفاده کنید

همیشه بهتر است از صدای فعال در صفحه تماس وب سایت استفاده کنید. استفاده از کلمات و عباراتی مانند «اینجا با ما تماس بگیرید!» یا «ما در حال گوش دادن هستیم!» و غیره این تصور را ایجاد می‌کند که شما با دقت گوش می‌دهید و مشتاق پاسخگویی به سوالات هستید. عبارات صوتی فعال نیز مستقیم تر و صمیمی تر هستند که برای ایجاد روابط با مشتری خوب است.

در مقابل، استفاده از صدای غیرفعال بیشتر احساس عدم ارتباط و سردی می کند. به عنوان مثال، «اینجا می‌توان با ما تماس گرفت» مانند دو مثال قبلی، لحن یا گرمای مشتاقانه ندارد. صدای منفعل باعث می‌شود به نظر برسد که واقعاً نمی‌خواهید با شما تماس گرفته شود مگر اینکه کاملاً ضروری باشد که در مورد شبکه‌های تجاری و حرفه‌ای چیز خوبی نیست.

از فرم های تماس استفاده کنید

برای هر صفحه تماس با ما وب سایت، می خواهید به بازدیدکنندگان سایت خود یک خط تماس مستقیم با شما بدهید. با این حال، این می تواند شما را در برابر هرزنامه و سایر مسائل آسیب پذیر کند. بنابراین چگونه می توانید یک خط ارتباط مستقیم بین خود و مشتریان یا مشتریان خود حفظ کنید و در عین حال از حریم خصوصی و امنیت شخصی خود نیز محافظت کنید؟ خوب، فرم های تماس می توانند در این مورد به شما کمک کنند. فرم های تماس راه بسیار خوبی برای استفاده از وب سایت شما به عنوان یک رابط ارتباطی همه در یک بدون نیاز به جدا شدن از اطلاعات تماس حساس یا خصوصی است. با فرم های تماس، مجبور نیستید شماره شخصی یا آدرس ایمیل خود را به دنیا ارائه دهید، در عوض، می توانید از یک فرم ساده استفاده کنید که می تواند به جای ارسال ایمیل و شماره تلفن، برای انتقال مستقیم اطلاعات و پیام ها به شما استفاده کند. به طور مستقیم.

فرم های تماس راه حلی زیبا هستند که هم کارایی و هم حریم خصوصی و امنیت را برای شما و مشتریانتان فراهم می کند.

به سوالات خاص رسیدگی کنید

برای هر وب‌سایت یا کسب‌وکاری، سؤالات یا دسته‌بندی‌هایی از سؤالات وجود دارد که بارها و بارها مطرح می‌شوند. همیشه ایده خوبی است که آن نوع پرس و جوها را بشناسید و مکانیسم های تماس خاصی را برای آنها تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر یک عکاس حرفه ای هستید، ممکن است سوالات مکرری در مورد رزرو، قیمت، ژانرهایی که عکاسی می کنید و مکان هایی که مایل به عکاسی هستید دریافت کنید. منطقی است که یک صفحه سؤالات متداول داشته باشید که مستقیماً به آن سؤالات پاسخ می دهد یا یک منوی کشویی کوچک به فرم تماس خود اضافه کنید و آنها را به عنوان دسته بندی اضافه کنید.

با پرداختن به پرس و جوهای خاص، عنصر ابهام را از بین می برید. اغلب اوقات افراد ممکن است در بیان سؤالات خود یا توصیف مشکلات مبهم باشند. با افزودن دستورالعمل‌های ظریف در قالب منوی کشویی یا دسته‌های پرس و جو، به آن‌ها کمک می‌کنید تا در پرسش‌های خود دقیق‌تر باشند و در زمان و تلاش همه صرفه‌جویی کنید.

در پاسخ به سوالات تماس فعال باشید

این احتمالاً مهمترین نکته ای است که هنگام ایجاد صفحه تماس با ما باید در نظر داشته باشید. ایجاد صفحه تنها یک بخش از پازل است. هنگامی که صفحه تماس خود را ایجاد کردید، در واقع باید در پاسخ به سؤالاتی که برای شما ارسال می شود و پیگیری ایمیل های خود فعال باشید.

داشتن یک صفحه تماس کافی نیست. همانطور که قبلاً گفتیم، قرار است صفحات تماس بیشتر از زیبایی شناسی کاربردی باشند. بنابراین، اگر صفحه تماس با ما شما عملکردی را که قرار است انجام دهد انجام ندهد، یعنی مشتریان و مشتریان موجود و بالقوه را در ارتباط با شما قرار دهد، در نهایت هدف خود را شکست می‌دهد. عدم پاسخگویی سریع به سوالات همچنین می تواند برای شهرت حرفه ای شما و اهداف بلند مدت حفظ مشتری مضر باشد. بنابراین، همیشه برای پاسخ دادن به سوالاتی که از طریق صفحه تماس خود دریافت می‌کنید، کمی وقت بگذارید.

 

در اینجا 4 اشتباه رایجی که باید هنگام ساخت صفحه تماس با ما اجتناب کنید، آورده شده است:

نداشتن صفحه تماس

هرگز بهانه ای برای نداشتن صفحه تماس با ما در وب سایت شما وجود ندارد. وب سایت شما قرار است یک پلت فرم همه کاره برای شما برای شبکه سازی، تبلیغ و توسعه باشد. هیچ یک از اینها بدون رابطی که امکان ارتباط بین شما و افرادی که از سایت شما بازدید می کنند امکان پذیر نیست. به یاد داشته باشید که بازدید از وب سایت شما برای افراد کافی نیست. مهمترین بخش بازاریابی تبدیل این بازدیدکنندگان سایت به مشتریان یا مشتریان پولی است. دادن فرصتی به آنها برای تماس با شما راهی عالی برای بهبود تعامل و امکان حفظ مشتری در طولانی مدت است.

همیشه یک صفحه تماس با ما برای وب سایت خود داشته باشید، حتی اگر یک صفحه اصلی یا یک مکان نگهدارنده باشد. صفحه اصلی تماس با ما بهتر از صفحه بدون تماس است زیرا همچنان به افراد اجازه می دهد در صورت نیاز با شما در تماس باشند. این تضمین می کند که هیچ همکاری، معامله یا تجارت احتمالی را از دست ندهید. اگر می خواهید راهنمای دقیق تری در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت کسب و کار عالی داشته باشید، این مقاله را بخوانید.

عدم اولویت دسترسی

صفحه تماس با ما باید در دسترس باشد. سعی کنید صفحه تماس با ما و اطلاعات خود را در فوتر یا اعماق منوها پنهان نکنید. هرچه افراد برای تماس با شما از حلقه های بیشتری استفاده کنند، احتمال کمتری دارد که با شما تماس بگیرند و این برای تجارت بد است. اطمینان حاصل کنید که پیوند صفحه تماس با ما قابل مشاهده است و در خود صفحه فرود شما نمایش داده می شود. از فونتی استفاده کنید که خوانا، واضح و به خوبی در همه مرورگرها بارگذاری شود. پالت رنگ نباید خوانایی و وضوح صفحه شما را مختل کند. فرم تماس باید ساده و قابل درک و استفاده باشد.

به یاد داشته باشید که تماس افراد با شما چیز خوبی است. شما می خواهید قابل تماس باشید زیرا به این ترتیب وب سایت و کسب و کار خود را رشد می دهید و مشتریان جدیدی به دست می آورید. بنابراین صفحه تماس با ما را تا حد امکان در دسترس همه قرار دهید.

استفاده از اطلاعات تماس قدیمی

این یکی ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اغلب زمانی که برای مدت طولانی وب‌سایتی دارید، ممکن است هنگام تغییر اطلاعات تماس خود مانند ایمیل، شماره تلفن و غیره، فراموش کنید صفحات خاصی را به‌روزرسانی کنید. از آنجایی که صفحه تماس اغلب فراموش می‌شود یا نادیده گرفته می‌شود، ممکن است به راحتی فراموش کنید که هر از گاهی آن را با اطلاعات تماس به روز به روز کنید. به هر قیمتی از این کار اجتناب کنید! اگر اطلاعات تماس شما قدیمی است، ممکن است باعث شود پیام‌ها به صندوق ورودی غیرفعال بروند یا بدتر از آن، به طور کامل تحویل داده نشوند. این بدیهی است که هم برای کسب و کار و هم برای ایجاد ارتباط با مشتری بد است.

اولین قانون برای ایجاد هر وب سایت تجاری این است که همیشه مشتری یا مشتری را در اولویت قرار دهید. این به این معنی است که مطمئن شوید که صفحه تماس شما همیشه در دسترس و به روز باشد تا مشتریان شما بی توجه نمانند.

غفلت از پاسخگویی

خوب، پس چیزی بدتر از نداشتن صفحه تماس وجود دارد. داشتن یک صفحه تماس با ما است اما از پاسخگویی به پیام ها و سؤالاتی که از طریق صفحه تماس خود دریافت می کنید غفلت می کنید یا فراموش می کنید.

اگر به سوالاتی که از طریق آن ارائه می شود پاسخ ندهید، داشتن صفحه تماس با ما فایده ای ندارد. وظایف روزانه اداره یک کسب و کار یا سرمایه گذاری دیگر می تواند به طور قابل درک مالیات برانگیز باشد، با این حال، همیشه می توانید حداقل یک روز در هفته را برای پاسخ دادن به پیام ها و پاسخ دادن به آنها اختصاص دهید. اگر متوجه شدید که بیش از حد مشغول هستید و سوالاتی که از طریق صفحه تماس شما می‌آیند آنقدر زیاد است که نمی‌توانید به تنهایی از عهده آنها برآیید، همیشه می‌توانید یک دستیار برای رسیدگی به جریان پیام‌ها و درخواست‌ها از صفحه تماس شما استخدام کنید تا این کار انجام نشود. طاقت فرسا شدن اما هر کاری که انجام می دهید، پیام ها را نادیده، خوانده نشده یا بدون پاسخ رها نکنید. فعال نبودن در زمینه توسعه می تواند به شما شهرت بدی در شبکه های حرفه ای و تجاری بدهد که می تواند در طول زمان واقعاً به کسب و کار شما آسیب برساند.

امیدواریم این نکات ساده و چند اشتباه رایج به شما کمک کند صفحه تماس خوبی برای وب سایت خود ایجاد کنید. مهم است که پلتفرم مناسب را برای نمایش، اشتراک گذاری و فروش آنلاین کار خود انتخاب کنید.

Pixpa یک سازنده وب سایت نمونه کارها آسان و همه کاره برای عکاسان و سازندگان است تا بتوانند وب سایت نمونه کارها را با فروشگاه آنلاین، وبلاگ و گالری مشتریان بسازند. Pixpa یک پلت فرم سازنده وب سایت است که توسط متخصصان خلاق در سراسر جهان مورد اعتماد است. تمام ویژگی هایی را که Pixpa را به انتخابی عالی برای عکاسان و دیگر متخصصان خلاق تبدیل می کند، کاوش کنید.

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)