لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “,

چکیده مطلب:

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

8

دقیقه

وب سایت یا اینستاگرام ؟ چرا فقط به رسانه های اجتماعی اعتماد نکنید؟

فهرست مطالب

وب سایت یا اینستاگرام ؟

مهم ترین سوال امروز دنیای تجارت الکترونیک عبارت است از وب سایت یا اینستاگرام ؟ وقتی MySpace در اوایل دهه 2000 شروع به جذب فالوور کرد، هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که رسانه های اجتماعی چقدر انقلابی خواهند بود. حتی در سال 2006، زمانی که فیس بوک و توییتر به طور گسترده در دسترس مردم جهان قرار گرفتند، هنوز شک و تردیدهایی در مورد طول عمر و پتانسیل آن به عنوان وسیله ای سودآور وجود داشت.
در نگاه به گذشته منطقی است: پس از ظهور شهاب‌سنگ و سقوط خردکننده حباب دات کام دهه 90، هنوز برای تفسیر این موضوع که آیا این موج جدید رسانه‌های تعاملی قادر به ادامه حیات (چه رسد به رشد) در آینده خواهد بود، بسیار باز بود. ما امروز را متفاوت می دانیم.
وب سایت در برابر صفحات اجتماعی

تا اوایل سال 2019، 4.2 میلیارد کاربر اینترنت وجود داشت که از این تعداد 3.397 میلیارد در رسانه های اجتماعی فعال بودند.

برای درک بیشتر این موضوع در نظر بگیرید که به طور متوسط، هر یک از این کاربران دارای 5.54 حساب رسانه اجتماعی هستند و 116 دقیقه در روز را صرف پیمایش اخبار خود یا چت کردن با دوستان خود می کنند.
و این اعداد حیرت‌انگیز همچنان در حال افزایش هستند. 320 میلیون نمایه جدید بین سپتامبر 2017 و اکتبر 2018 ایجاد شد که در هر ثانیه برای 10 کاربر جدید رسانه های اجتماعی کار می کند. این رقم به تنهایی تقریبا دو برابر میانگین تعداد تولد انسان در هر ثانیه است.
درست است. رشد رسانه های اجتماعی از نرخ جهانی زاد و ولد انسان پیشی گرفته است. و از آنجایی که همه افراد با تلفن یا لپ‌تاپ شروع به جمع شدن در چندین پلتفرم کردند (تا لحظه نگارش این مقاله، فیس‌بوک، یوتیوب، واتس‌اپ، مسنجر، وی چت و اینستاگرام شش نفر برتر را تکمیل می‌کنند)، ناگهان تقاضای زیادی برای برندها و کسب‌وکارها ایجاد شد. می دانست چگونه برای این مخاطب جدید بازاریابی کند.
در چند سال کوتاه رسانه های اجتماعی نه تنها جهان را به هم متصل کرده اند و آن را در تصویر خود تغییر شکل داده اند. صدها هزار کسب و کار ایجاد کرده است که از دسترسی آن به عنوان تنها منبع درآمد خود استفاده می کنند. از صفحات ویروسی فیس بوک گرفته تا کانال های یوتیوب، سوپراستارهای اسنپ چت تا اینفلوئنسرهای اینستاگرام، تعداد بیشماری از شرکت های کوچک و متوسط ​​به رسانه های اجتماعی نه تنها برای رشد برند بلکه برای قرار دادن غذا روی میز متکی هستند.
در واقع، اکنون که مردم از قانون اساسی تجارت چشم پوشی می کنند، پلتفرم های اجتماعی مکانی مشروع برای راه اندازی و گسترش یک برند هستند. و کنترل در مفهوم دیجیتال به معنای مالکیت زمینی است که روی آن می سازید.

شما صاحب رسانه های اجتماعی نیستید

راه اندازی یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار کوچک خود در زمانی که سرمایه در گردش زیادی ندارید به نظر می رسد گزینه بسیار هوشمندانه تری نسبت به ایجاد یک وب سایت باشد. نه تنها رایگان است، بلکه می تواند شما را با تقریباً هرکسی که می خواهید به آنها بفروشید در تماس باشد. اگر اهل تجارت محلی هستید، می توانید مکان خود یا نقطه فروش خاص دیگری را برجسته کنید. و بازخورد تقریباً آنی است. کسی صفحه شما را دوست داشت؟ رونق. کسی برای نقل قول به شما پیام می دهد؟ شگفت انگيز.
صفحات اجتماعی دستیابی به این اهداف را بسیار بسیار آسان می کند. اما، مانند بسیاری از چیزها، «هر چیز آسان» قیمتی دارد. این قیمت عدم کنترل است.
می بینید، وقتی برند خود را در یک پلتفرم رسانه اجتماعی بدون هیچ وب سایتی برای پشتیبان گیری از آن ایجاد می کنید، اساساً فضایی را از یک صاحبخانه اجاره می کنید. و آن صاحبخانه زیاد به شما اهمیت نمی دهد. اگر از خط خارج شوید یا دستورالعمل‌های آن را زیر پا بگذارید، صفحه شما با ضربه زدن انگشتان مانند Thanos ناپدید می‌شود. و آنگاه هیچ جا نخواهی بود. بدون هیچ ویژگی دیجیتالی برای تماس با خودتان، امروز اینجا هستید، فردا رفته اید.
فکر نکنید که این هرگز اتفاق نمی افتد. فقط این واقعیت که ممکن است اتفاق بیفتد باید به هر صاحب کسب و کار وابسته به رسانه اجتماعی شب‌های بی‌خوابی بدهد.

برندهای وابسته فاقد مشروعیت هستند

برندی که برای تحمل کل پیام خود به رسانه های اجتماعی وابسته است، نسخه ضعیفی از آنچه می تواند باشد است. این فقط حقیقت سرد و سخت است. پس اگر بتوانید یک لوگو طراحی کنید و پس‌زمینه‌ای را انتخاب کنید که با رنگ‌های شرکت شما مطابقت داشته باشد، در پروفایل فیسبوک خود چه می‌کنید؟ شما هنوز فقط یک صفحه از هزاران صفحه (شاید میلیون ها) هستید، و سعی می کنید دقیقاً با همان سلاح هایی مانند بقیه رقابت کنید.
به هر یک از مشاغل جدید در عرصه دیجیتال نگاه کنید. چه چیزی آنها را متمایز می کند؟ شماره یک: شخصیت شماره دو و سه: پیامی که طنین انداز می شود و سفر منحصر به فرد مشتری. و برای برآوردن این سه شرط لازم است که در هوس یک نهاد دیگر نباشید. شما باید بتوانید کار خود را انجام دهید و با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل هایی که خودتان به دست آورده اید، تجربه ای ایجاد کنید که با مخاطبان اصلی شما صحبت کند. و برای آن به یک وب‌سایت نیاز دارید که با وب‌سایت خود تماس بگیرید.

وب سایت شما قلعه شماست

در روزهای “قدیم” هر گروه قدرتمند یک قلعه داشت، درست است؟ یک مکان امن مستحکم که در آن آنچه را که می خواستند انجام می دادند و آنچه را که می خواستند باور می کردند. خوب، در دوران مدرن، قلعه یک وب سایت اختصاصی است که دیدگاه شما را به نمایش می گذارد و خرید پیام شما را برای مردم آسان می کند.

benefits of having a website
حرف من را قبول نکن به آمازون نگاه کنید. به JD Sports نگاه کنید. به هالفوردز نگاه کنید. این افراد در برابر مزایا و معایب وب سایت در مقابل فیس بوک غرق نمی شوند. آن‌ها وب‌سایت‌های قدرتمند و به‌خوبی طراحی شده‌اند که مخاطبان آن‌ها را می‌شناسند و دوست دارند و به طور منظم از آن‌ها استفاده می‌کنند. این بدان معنا نیست که آنها از شبکه اجتماعی به عنوان کانالی برای آگاهی از برند و ژنرال اصلی استفاده نمی کنند. انجام می دهند. اما وقتی نوبت به آن می‌رسد، مهم‌ترین روابط خود را شخصاً مالک و مدیریت می‌کنند و این باعث می‌شود مدل اکتسابی آنها ضد گلوله باشد.
برای مشاغل هوشمند مانند این رسانه های اجتماعی ممکن است فردا ناپدید شوند و مهم نیست. آنها کانال های جدید پیدا می کنند. مسیرهای جدید به بازار قلعه های آنها دست نخورده باقی می ماند. و اگر می خواهید مستقل از شرایط خارجی در حوزه دیجیتال باشید، این جایی است که باید به آن برسید.

پرچم بکار

نیمی از نبرد به دست آوردن مشتری در حال جلب توجه است، درست است؟ به همین دلیل است که بسیاری از تکنسین‌های سئو در حال حاضر روی رایانه‌ها خمیده‌اند و در حال مبارزه برای رتبه‌بندی ارگانیک صفحه اول در گوگل هستند.
تخمین‌های محافظه‌کارانه نشان می‌دهد که کسب رتبه‌های یک، دو یا سه برای یک کلمه کلیدی در Google SERPs باعث می‌شود تا بیش از 60٪ از کل ترافیک برای آن دوره خاص را به دست آورید. و، باور کنید، این به مرور زمان افزایش می یابد. نه تنها در شناخت برند و بازدیدکنندگان منحصر به فرد، بلکه در افزایش درآمد قابل توجه (و ثابت).
متاسفم ،در رسانه های اجتماعی. شما نمی توانید این یکی را برنده شوید.
در حالی که صفحات اجتماعی توسط الگوریتم گوگل ایندکس می شوند، به ندرت در مقابل سایت های اختصاصی پیروز می شوند. چند دلیل برای این وجود دارد. اولین مورد این است که نتایج جستجوی Google بر مبنای ارائه ارزش واضح به کاربر نهایی است. زمانی که یک وب‌سایت برای کلمات کلیدی خاصی بهینه‌سازی شده باشد، دارای بررسی‌های مرتبط و یک نقشه سایت XML شفاف باشد، انجام این کار آسان است. هدف و ارزش دارایی واضح است و بنابراین ماشین Google با رتبه بالا و با ارتباط، سطوح بالای ترافیک مرتبط به آن پاداش می دهد. در مقابل، صفحات کسب و کار اجتماعی بسیار محدودتر هستند و خزیدن برای عنکبوت ها سخت تر است. نتیجه نهایی کاهش حضور در SERP ها و تضعیف کانال کسب به طور قابل توجهی است.
benefits of ranking on google

بهترین از هر دو جهان

بحث وب سایت در مقابل رسانه های اجتماعی مدتی است که مطرح بوده است. بالاخره چرا بین این دو انتخاب کنیم؟
اگر دو کارمند دارید و یکی فروشنده فوق العاده ای است و دیگری طراح بزرگی است، یکی را اخراج نمی کنید و به فروشنده بگویید فتوشاپ را دانلود کند؟ پس چرا این کار را با حضور دیجیتال خود انجام دهید؟
حقیقت این است که اگر یکی از آنها را از دست بدهید، برای مشتریانی که یک دستتان را از پشت بسته‌اید می‌جنگید. یک حضور اجتماعی قدرتمند مزایایی را به همراه دارد که یک وب‌سایت ندارد و بالعکس.
به عنوان مثال، فروش مستقیم در شبکه های اجتماعی دشوار است (یادداشت نویسنده: ممکن است با معرفی خرید اینستاگرام این موضوع تغییر کند). تبدیل مستقیم از پیشنهادات در پلتفرم هایی مانند فیس بوک گاهی اوقات می تواند به 5٪ نیز برسد. راه حل در اینجا این است که فشار تبدیل به وب سایت خود را تغییر دهید، که به طور سنتی یک شرط بسیار بهتر است، و از شبکه اجتماعی به عنوان مکانی برای ایجاد اعتماد، ارائه ارزش به پایگاه مشتری و توزیع محتوایی استفاده کنید که به طور منفعلانه برند شما را تبلیغ کند. ایمیل را وارد ترکیب کنید و یک قیف فروش قدرتمند و خودتقویت کننده خواهید داشت که می تواند مخاطب ایجاد کند، سرنخ ایجاد کند و درآمد ایجاد کند. این نیز سه مجموعه مستقل از داده‌های شخص اول و بینش مشتری است که می‌توانید برای ایجاد سفرهای شخصی و تأثیرگذار برای کسانی که به پیام شما علاقه‌مند هستند، ادغام کنید. و بهترین چیز اثر هم افزایی است که از همه کانال هایی که با هم کار می کنند، در مکان هایی که بیشترین تأثیر را خواهند داشت، دریافت می کنید.
ببینید چه اتفاقی می‌افتد وقتی از هر قطعه از پازل همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده است استفاده کنید؟ شعبده بازي.
اکنون اگر می‌پرسید گرایش‌های محبوب در وب‌سایت‌های لوکس چیست، می‌خواهید یک آژانس طراحی حرفه‌ای برای ایجاد مارک تجاری و وب‌سایت شما یا صرفاً به اطلاعات بیشتری درباره طراحی سایت در قم – آرنی وب و اینکه چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم، می‌خواهید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)