لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “

چکیده مطلب:

سیاست حفظ حریم خصوصی کاربر باید در اکثر مشاغل یکی از نگرانی های اصلی باشد. از این گذشته ، این کاربران هستند که درآمد و بازدید را برای شما فراهم می کنند. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها (اگر نگوییم همه) یک سیاست حفظ حریم خصوصی برای ترسیم نحوه محافظت از داده های کاربر ایجاد می کنند. خوشبختانه ابزارهای زیادی برای ایجاد و اجرای سیاست حفظ حریم خصوصی در دسترس است. علاوه بر این ، حتی یک راه سریع برای ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی در وردپرس وجود دارد. در این پست ، ما توضیح خواهیم داد که سیاست حفظ حریم خصوصی چیست ، همراه با دلیل مهم بودن آن. همچنین می توانید نحوه تصمیم گیری در مورد نیاز به سیاست همراه با برخی از قوانین و عناصر اصلی را در نظر بگیرید. سرانجام ، ما به شما سه روش برای ایجاد یک سیاست حریم خصوصی در وردپرس خواهیم داد!

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

12

دقیقه

نحوه نوشتن سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت

فهرست مطالب

سیاست حفظ حریم خصوصی کاربر باید در اکثر مشاغل یکی از نگرانی های اصلی باشد. از این گذشته ، این کاربران هستند که درآمد و بازدید را برای شما فراهم می کنند. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها (اگر نگوییم همه) یک سیاست حفظ حریم خصوصی برای ترسیم نحوه محافظت از داده های کاربر ایجاد می کنند.

خوشبختانه ابزارهای زیادی برای ایجاد و اجرای سیاست حفظ حریم خصوصی در دسترس است. علاوه بر این ، حتی یک راه سریع برای ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی در وردپرس وجود دارد.

در این پست ، ما توضیح خواهیم داد که سیاست حفظ حریم خصوصی چیست ، همراه با دلیل مهم بودن آن. همچنین می توانید نحوه تصمیم گیری در مورد نیاز به سیاست همراه با برخی از قوانین و عناصر اصلی را در نظر بگیرید. سرانجام ، ما به شما سه روش برای ایجاد یک سیاست حریم خصوصی در وردپرس خواهیم داد!

چرا سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت وردپرس شما ضروری است

برای افراد ناآگاه ، سیاست حفظ حریم خصوصی مجموعه ای از دستورالعمل ها است که به کاربر می گوید که چگونه داده های خود را ذخیره و استفاده می کند:

این اطلاعات می تواند از منابع مختلفی بدست آید:

  • کوکی های وب سایت
  • فرم ها و منابع دیگر ورودی کاربر
  • معاملات و پرداخت

گاهی اوقات با یک اعلامیه پاپ آپ مواجه می شوید که از شما می خواهد سیاست حریم خصوصی را بخوانید و قبول کنید. حتی در این صورت ، یافتن آن برای کاربر نهایی آسان است.

اساساً ، هر کاربر در سایت شما اطلاعات خود را جمع آوری خواهد کرد. به همین ترتیب ، در دست داشتن یک سیاست اختصاصی نه تنها حیاتی است ، بلکه یک نیاز قانونی است.

قوانین اصلی حریم خصوصی که باید در نظر بگیرید

در سالهای گذشته ، وب سایت ها همیشه نیازی به ارائه قانونی برای نحوه استفاده از داده های مشتری نداشتند.

با این حال ، طی چند سال گذشته ، دولت های سراسر جهان به دنبال امنیت بهتر حریم خصوصی کاربران در وب بوده اند. در اصل ، دستورالعمل هایی مانند به اصطلاح “قانون کوکی” به کاربران راهی برای پذیرش یا انکار استفاده از “کوکی های سایت”یا فایل های کوچک ترجیحی ذخیره شده در رایانه شما می دهند.

از آنجا قوانین حریم خصوصی بیشتری تصویب شده است:

  • آیین نامه عمومی حفاظت از داده ها (GDPR): این اقدام اتحادیه اروپا برای محافظت از داده های کاربر است و طی دو سال گذشته “موضوع داغی بوده است.
  • قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کالیفرنیا (CalOPPA): این اولین قانون ایالتی در ایالات متحده بود که بر داده های کاربر حاکم بود. این اطمینان حاصل می کند که یک کسب و کار جمع آوری داده ها سیاست حفظ حریم خصوصی را در وب سایت خود نشان می دهد.
  • قانون حریم خصوصی مصرف کننده در کالیفرنیا (CCPA): این مربوط به هر مشاغلی است که در کالیفرنیا به مشتریان خدمات ارائه می دهد و همچنین شرایط خاصی را برآورده می کند.
  • Lei Geral de Proteção de Dados Pessoais (LGPD): برابر با برزیل GDPR در نظر بگیرید. این شامل هر دو محافظت از اطلاعات آنلاین و آفلاین است.

علیرغم برخی از کنوانسیون های نامگذاری محلی ، این قوانین در سطح جهانی اعمال می شوند. به همین ترتیب ، عملاً همه افرادی که وب سایت دارند ، به سیاست حریم خصوصی نیاز دارند.

 

نحوه ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت وردپرس خود (3 روش)

الزامات ایجاد سیاست حفظ حریم خصوصی ممکن است طاقت فرسا باشد. با این حال ، وردپرس به شما امکان می دهد از چندین روش برای ایجاد یک سیاست حریم خصوصی استفاده کنید.

بیایید سه گزینه ای را که با آن روبرو می شوید پایین بیاوریم:

  • از صفحه سیاست حریم خصوصی WordPress استفاده کنید و جای خالی را پر کنید.
  • از یک تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین استفاده کنید.
  • اشتراک یک ابزار سیاست حفظ حریم خصوصی برتر را خریداری کنید.

بدون زحمت بیشتر ، اجازه دهید گزینه های شما را بررسی کنیم.

1- از صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی خود WordPress استفاده کنید

نسخه های جدیدتر وردپرس شامل یک صفحه حریم خصوصی داخلی است. این یک الگوی کامل است و از طریق داشبورد وردپرس قابل دسترسی است.

مرحله 1- به پیش نویس سیاست حفظ حریم خصوصی در وردپرس دسترسی پیدا کنید

برای شروع ، به صفحه “تنظیمات> حریم خصوصی” در وردپرس خود بروید. این اساساً مرکز سیاست حریم خصوصی شما است:

ما شما را تشویق می کنیم که اطلاعات را در اینجا بخوانید ، زیرا در آن خلاصه ای از معنای سیاست حفظ حریم خصوصی برای شما و مراحل گسترده ای که باید بردارید ، ارائه می شود.

در اواخر صفحه تنظیمات مربوط به ایجاد و سفارشی سازی صفحه سیاست حریم خصوصی خود را پیدا خواهید کرد. شما می توانید:

  1. صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. یک صفحه سیاست جدید ایجاد کنید.
  3. صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی را که انتخاب کرده اید ویرایش یا پیش نمایش کنید.
    صفحه پیش فرض توسط وردپرس تولید می شود و برای اولین بار ایده آل است. برای دسترسی به آن ، روی پیوند ویرایش در ویرایش کلیک کنید یا اخطار محتوای صفحه سیاست حفظ حریم خود را پیش نمایش کنید.

مرحله 2- الگوی سیاست حفظ حریم خصوصی را با اطلاعات خود تکمیل کنید

پس از کلیک روی پیوند ویرایش ، به صفحه ویرایشگر بلوک که شامل چارچوب خط مشی رازداری شما است می روید:

متوجه خواهید شد که برخی از بخشها کامل هستند ، در حالی که بخشهای دیگر فقط عنوان دارند. بهتر است قبل از انتشار صفحه ، بخشهای کامل را از نظر صحت بررسی کنید.

در مورد بخشهای خالی ، هدف شما این است که آنها را با اطلاعاتی که کاربران شما باید بدانند پر کنید. فرم دقیق آن از حوصله این مقاله خارج است ، اگرچه هر سایت شامل راهنمای اختصاصی برای کمک به شما در تکمیل هر بخش است:

حتی پیشنهاداتی وجود دارد که اگر گیر نکردید از آنها استفاده کنید:

پس از اتمام خط مشی رازداری ، مرحله آخر انتشار تغییرات و نمایش آن در وردپرس است.

مرحله 3- سیاست حفظ حریم خصوصی خود را در وردپرس قابل مشاهده کنید

اولین تصمیم شما در اینجا قرار دادن پیوند است. نظر ما (اگرچه ما وکیل نیستیم) قرار دادن پیوند به سیاست حفظ حریم خصوصی شما در منطقه ای از سایت شما است که در هر صفحه مشترک است. پاورقی ایده آل است.

برای انجام این کار ، به بخش Appearance> Menus area در وردپرس بروید. در اینجا ، یا فهرست پاورقی موجود خود را انتخاب کنید ، یا روی پیوند ایجاد یک فهرست جدید کلیک کنید:

در مرحله بعدی ، در صورت لزوم به منوی خود نامی دهید و مکان نمایش را انتخاب کنید. ما از طرح پیش فرض بیست و بیست و یک استفاده می کنیم ، بنابراین قبل از کلیک بر روی ایجاد منو ، مکان منوی ثانویه را انتخاب می کنیم.

اکنون می خواهید صفحه سیاست حریم خصوصی خود را از “فهرست> مشاهده همه” مشاهده کنید. اگر نمی توانید صفحه خود را در لیست مشاهده کنید ، ممکن است نیاز به انتشار داشته باشید.

مراحل نهایی شما توسعه مورد منو و تغییر برچسب پیمایش در صورت لزوم است ، سپس روی ذخیره منو کلیک کنید:

قبل از اینکه یک روز با آن تماس بگیرید ، برای مشاهده و سایر خطاها ، پیوند جلویی را بررسی کنید:

 

2- با استفاده از ابزارهای آنلاین ، سیاست حفظ حریم خصوصی ایجاد کنید

ممکن است شما یک سیاست حفظ حریم خصوصی ساده تر از راه حل وردپرس داشته باشید. خبر خوب این است که تعدادی ابزار رایگان (البته محدود) برای کمک به شما در ایجاد یک سیاست حریم خصوصی وجود دارد.

 

مرحله 1- یک ابزار مناسب انتخاب کنید و خط مشی خود را ایجاد کنید

جستجوی سریع برای تولیدکنندگان خط مشی رازداری رایگان ، گزینه های مختلفی مانند TermsFeed و FreePrivacyPolicy را به شما نشان می دهد. با این حال ، برخی از عناصر مهم تر ، مانند استفاده از شبکه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل ، به هزینه نیاز دارند.

در عوض ، GetTerms.io یک روش بی معنی برای ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی است. در واقع ، پنج فیلد ، یک منوی کشویی و دو کادر تأیید برای پیمایش وجود دارد:

پس از تکمیل جزئیات ، روی ایجاد شرایط کلیک کنید و سایت سیاست حفظ حریم و شرایط خدمات را ایجاد می کند:

می توانید از خط مشی خود یک متن یا یک نسخه HTML انتخاب کنید. توصیه می کنیم به View HTML بروید ، سپس روی Copy to clipboard کلیک کنید. برای نمایش خط مشی خود ، از اینجا می خواهید دوباره وارد وردپرس شوید.

 

مرحله 2- سیاست حفظ حریم خصوصی را در وب سایت وردپرس خود منتشر کنید

انتشار سیاست حفظ حریم خصوصی شما تقریباً مشابه استفاده از راه حل وردپرس است. با این حال ، باید با استفاده از HTML که قبلاً کپی کرده اید ، یک صفحه اختصاصی ایجاد کنید.

برای شروع ، روی Pages> Add New from WordPress کلیک کنید. در داخل پیش نویس جدید ، به منوی گزینه ها در سمت راست صفحه بروید و روی ویرایشگر کد کلیک کنید:

بعد ، به سادگی در HTML که از GetTerms.io کپی کرده اید جای گذاری کنید ، سپس بر روی Exit code editor کلیک کنید. در آخر ، صفحه را منتشر کرده و مانند گذشته به یک منوی مناسب اضافه کنید.

 

3- راه حل سیاست حفظ حریم خصوصی حق بیمه را انتخاب کنید

به نظر ما ، راه حل برتر برای ایجاد یک سیاست حفظ حریم راهی است که می توان برای اکثر سایت های جدی وردپرس استفاده کرد. بیایید نگاهی به نحوه اجرای آن بیندازیم.

 

مرحله 1- راه حل را انتخاب کنید

اول از همه ، شما می خواهید ابزار مناسب برای کار را انتخاب کنید. به طور خلاصه ، دو راه حل برای اندازه گیری وجود دارد: Termageddon و iubenda.

اساساً هر دو یک کار را انجام می دهند. آنها راهی برای ایجاد سیاست حریم خصوصی به شما ارائه می دهند که با تغییر قوانین به روز می شود. از لحاظ تئوری ، فقط یک بار باید سیاست حفظ حریم خود را ایجاد کنید و به روز می شود.

در مورد اینکه کدام ابزار را انتخاب کنید ، برای یک کاربر متوسط تصادفی ، iubenda جلوتر از Termageddon می رود. به همین دلیل است:

  • این در کشورهای بیشتری در دسترس است (Termageddon فقط در ایالات متحده ، انگلستان و کانادا در دسترس است).
  • iubenda در مقایسه با اشتراک 99 دلار در سال Termageddon با 29 دلار در سال ارزان تر است.
  • یک مجموعه عالی از اسناد پشتیبانی و مقالات دانش بنیان در سایت iubenda’s وجود دارد.
  • با توجه به مقیاس پذیری ، قیمت ، مجموعه ویژگی ها و پشتیبانی ، iubenda انتخاب ما خواهد بود. علاوه بر این ، یک طبقه ابتدایی رایگان وجود دارد.

در ادامه این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از iubenda سیاست حفظ حریم ایجاد کنید.

 

مرحله 2- سیاست حفظ حریم خود را ایجاد کنید

برای شروع ، به وب سایت iubenda بروید و شروع به تولید کنید. از شما خواسته می شود تمرکز سیاست حفظ حریم خصوصی و نام تجاری خود را انتخاب کنید. در صورت نیاز به کمک ویدئو نیز در اینجا وجود دارد:

وقتی آماده شدید ، روی دکمه شروع تولید کلیک کنید ، سپس برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید. شما را به داشبورد خود می آورند ، جایی که می توانید روی “اکنون ایجاد” در بخش سیاست حریم خصوصی و کوکی کلیک کنید:

این ژنراتور به شما امکان می دهد بسته به داده های جمع آوری شده ، ماژول هایی را به خط مشی خود اضافه کنید. در حالی که می توانید عناصر را به صورت دستی اضافه کنید ، همچنین می توانید سایت خود را اسکن کرده و سیاست حفظ حریم را به صورت خودکار پر کنید:

صرف نظر از این ، قبل از ذخیره تغییرات ، برای هر عنصر باید داده های دقیق جمع آوری شده را انتخاب کنید. پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره و بستن کلیک کنید.

در آخر ، روی Next کلیک کنید و نام ، آدرس شرکت و آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

با کلیک مجدد بر روی Next دوباره به قسمت آخر می روید – تعبیه سیاست حفظ حریم شما.

 

مرحله 3- آن را در سایت خود قرار دهید

وقتی سیاست حفظ حریم خصوصی خود را بررسی کردید و روی Next کلیک کردید ، صفحه تکمیل و پیوند به دستورالعمل های تعبیه شده خود را مشاهده خواهید کرد. این صفحه بسته به اشتراک شما چند گزینه در اختیارتان قرار می دهد. برای کاربران رایگان ، شما به راحتی می توانید یک ابزارک پاورقی را نمایش دهید:

در اینجا ، کد را در کلیپ بورد خود کپی کرده و مجدداً وارد وردپرس شوید. برای ساده نگه داشتن کارها ، به قسمت Appearance> Widgets بروید ، ابزارک HTML دلخواه را انتخاب کنید ، کد خود را وارد کنید و تغییرات خود را ذخیره کنید:

پس از بررسی قسمت جلویی ، پیوند سیاست حریم خصوصی را مشاهده خواهید کرد که در پاورقی نمایش داده می شود:

در این مرحله ، می توانید دکمه ابزارک خود را بیشتر سفارشی کنید. با این حال ، پیش فرض محرمانه است اما قابل توجه است – برای کمک به جلب توجه کاربر به سیاست حفظ حریم شما بسیار مناسب است.

 

جمع بندی

حریم خصوصی یکی از بسیاری از “موضوعات داغ” در مورد رابطه بین یک کسب و کار و کاربر است. این به این دلیل است که داده های کاربر جمع آوری شده می تواند دستهای نامناسبی را خراب کند و خطر از بین بردن اعتماد مشتری شما را تهدید می کند.

در این پست ، ما سه روش ایجاد سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت وردپرس شما را بررسی کرده ایم. بیایید سریع آنها را مرور کنیم:

  • خط مشی رازداری موجود در وردپرس را تکمیل و منتشر کنید.
  • برای ایجاد سیاست حریم خصوصی عمومی از ابزاری آنلاین مانند GetTerms.io استفاده کنید.
  • برای ایجاد و میزبانی سیاست حفظ حریم خود ، یک راه حل برتر مانند iubenda یا Termageddon خریداری کنید.

آیا شما معتقدید سیاست حفظ حریم خصوصی لازم است و اگر چنین است ، برای ایجاد خود چه ابزارهایی را در نظر دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)