لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20

چکیده مطلب:

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

11

دقیقه

نحوه تبدیل وب سایت به برنامه موبایل

فهرست مطالب

تبدیل وب سایت به برنامه موبایل ؟ آیا می خواهید وب سایت وردپرس موجود خود را بدون نوشتن یک خط کد به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کنید؟

قالب های WebView و برنامه سازان وردپرس راهی آسان و مقرون به صرفه برای تبدیل وب سایت وردپرس شما به یک برنامه تلفن همراه است. آنها برای یک فرد غیر فنی مناسب هستند-هیچ تجربه توسعه برنامه تلفن همراه مورد نیاز نیست!

قالب های WebView و برنامه سازان برنامه های تلفن همراه وردپرس وب سایت شما را به یک برنامه واکنش گرا تبدیل می کند که می تواند در همه دستگاه های تلفن همراه استفاده شود. و هرگونه تغییر یا به روزرسانی در وب سایت خود بلافاصله در برنامه تلفن همراه منعکس می شود.

بیایید برخی از بهترین قالب های WebView و برنامه سازان وردپرس را در CodeCanyon بررسی کنیم.

تبدیل وب سایت به برنامه موبایل

همچنین می توانید به راحتی هر نوع وب سایت دیگری را به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کنید. برای پرداخت یکبار مصرف ، می توانید یکی از این الگوهای برنامه پرفروش WebView را بگیرید و وب سایت خود را به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کنید.

اگر وب سایت فعلی دارید که می خواهید برای کاربران تلفن همراه بهینه شود ، آن را به یک برنامه WebView تبدیل کنید.

برنامه های وب یا برنامه های وب پاسخگو در اصل صفحات وب هستند که می توانند در دستگاه های تلفن همراه خوانده شوند. دسترسی به آنها از طریق مرورگرهای وب تلفن همراه ، بدون نیاز به نصب هر چیزی امکان پذیر است.

برای جلوه دادن و ظاهر برنامه های تلفن همراه از جمله قابلیت افزودن برنامه به فروشگاه Google Play یا App Store تا بتوان آن را بر روی دستگاه تلفن همراه برای دسترسی آسان نصب کرد ، به یک قالب WebView نیاز دارید.

بهترین برنامه های تبدیل وب سایت به برنامه موبایل

پرفروش ترین الگوهای WebView زیر برای Android و iOS موجود در CodeCanyon بهترین گزینه برای تبدیل وب سایت شما به یک برنامه وب خواهد بود.

1. پرفروش ترین برنامه تبدیل وب سایت به برنامه موبایل : برنامه جهانی Android

Universal Android App

الگوی جهانی برنامه اندروید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تقریباً برای هر منظوری با استفاده از طرح بندی های اختصاصی قالب ، برنامه ای با طرح بندی های متفاوت برای انواع مختلف محتوا ایجاد کنند. از ابزار “تنظیم کننده” الگو می توان برای تعریف محتوا بدون نیاز به نوشتن یک خط کد استفاده کرد ، و الگو دارای چندین ویژگی داخلی است تا بتوانید شروع به کار کنید. علاوه بر مستندات گام به گام ، گزینه های خرید درون برنامه ای ، تبلیغات AdMob ، اعلان های فشاری توسط OneSignal و موارد دیگر به همراه دارد.

2. ترند تبدیل وب سایت به برنامه موبایل: WebViewGold برای Android و WebViewGold برای iOS

WebViewGold for Android

WebViewGold محتوای HTML مبتنی بر وب یا محلی شما را در یک برنامه واقعی ، بومی Android یا برنامه iOS قرار می دهد! دیگر کد نویسی نمی شود ، دیگر نیازی به افزونه نیست. این قالب برنامه از انواع برنامه ها و وب سایت های وب ، از جمله HTML ، PHP ، WordPress ، برنامه های وب مترقی و بازی های HTML5 پشتیبانی می کند. همچنین از بنرهای AdMob و تبلیغات بین صفحه ای تمام صفحه پشتیبانی می کند.

3. ترند: Web2App برای Android و Web2App برای iOS

Web2App

اگر به دنبال تبدیل یک وب سایت به یک برنامه Android یا iOS هستید ، پس Web2App برای شما مناسب است! این قالب دارای ویژگی هایی است و دارای سفارشی سازی قدرتمندی است ، مانند هفت گزینه مختلف طرح بندی که در آن می توانید تم دلخواه خود را انتخاب کرده و برنامه را متناسب با هویت برند خاص خود سفارشی کنید. نه تنها این ، بلکه مستندات جامع آن ، همراه با آموزش های ویدئویی و دستورالعمل های گام به گام ، کار شما را بسیار ساده تر از آنچه تصور می کردید ، می کند.

4. پرفروش ترین برنامه تبدیل وب سایت به برنامه موبایل: Universal Android WebView App

Universal Android WebView App

Universal WebView App یک برنامه اندرویدی بومی است که از یک م Webلفه WebView برای نمایش محتوا استفاده می کند. با استفاده از این الگو ، می توانید وب سایت ریسپانسیو خود را به یک برنامه جهانی تلفن همراه تبدیل کنید. این برنامه سریع ، آسان و مقرون به صرفه است و نیازی به مهارت برنامه نویسی ندارد. کد به راحتی قابل تنظیم و قابل تنظیم است. و فقط یک فایل پیکربندی برای تنظیم همه چیز وجود دارد!

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی های اضافی زیبا مانند ظاهر طراحی متریال ، مکان یابی جغرافیایی و پشتیبانی از حرکت سریع برای تازه سازی است. برنامه Universal WebView همچنین با وردپرس یا هر چارچوب وب دیگر سازگار است. از HTML5 ، CSS3 ، JavaScript ، jQuery ، Bootstrap و سایر فناوری های وب پشتیبانی می کند.

برنامه خود را در کمتر از 15 دقیقه بدون هیچ دانش خاصی ایجاد کنید! راحت تر از آن است که فکر می کنید

5. RocketWeb برای Android

RocketWeb | Configurable Android WebView App Template

RocketWeb یکی دیگر از برنامه های مبتنی بر WebView برای Android است. این برنامه دارای گزینه های پیکربندی زیادی است و نیازی به یادگیری هیچ زبان برنامه نویسی برای ایجاد تغییرات در برنامه ندارید. آنچه آن را از رقبا متمایز می کند ، انتخاب گسترده موضوعات موجود است. بر اساس موضوع وب سایت خود ، بیش از 50 طرح رنگی برای انتخاب وجود دارد

این برنامه از نمای RTL ، منوی کشویی پویا و اعلان های فشار پشتیبانی می کند. همچنین AdMob برای ارائه تبلیغات ادغام شده است.

6. برنامه SuperView WebView برای Android و SuperView برای iOS

SuperView WebView App for Android

برنامه SuperView WebView برای Android و SuperView برای iOS برای افرادی که وب سایت دارند و می خواهند به سرعت یک برنامه موبایل ایجاد کنند که محتوا را از وب سایت بیرون می آورد ، بسیار عالی است.

آنها با AdMob ، ورود به سیستم اجتماعی و صورتحساب درون برنامه ای ادغام می شوند. سایر ویژگی های قالب های برنامه شامل اعلان های فشار Firebase ، موقعیت جغرافیایی ، صفحه نمایش چلپ چلوپ و نشانگر بارگذاری است.

7. Web To App: نمای وب Android

web-to-app-android-web-view

Web To App با استفاده از الگوی نمای وب کشیدن و رها کردن ، برنامه وب شما را به برنامه Android تبدیل می کند. این برنامه ساز جهانی با ترکیب قدرت نمای وب با ویژگی های بومی ، یک برنامه وب ایجاد می کند که با تلاش کمتر بومی می شود.

محتوا را می توان از فایل های محلی بارگیری کرد یا با استفاده از ویرایشگر داخلی HTML بومی سازی کرد. این برنامه می تواند برای ذخیره داده ها و مکان کاربران مجوز درخواست کند.

با این الگوی وب به برنامه ، برنامه Android شما می تواند دارای چهار منوی ناوبری مختلف ، تبلیغات بنری AdMob ، تبلیغات بینابینی و اعلان های فشار باشد. این برنامه با Ratebolt یکپارچه شده است تا کاربران بتوانند به برنامه شما امتیاز دهند. برای شروع سریع ، یک فیلم آموزشی بصورت آنلاین موجود است

افزونه های برنامه ساز وردپرس

یکی از این سازندگان برنامه های تلفن همراه پرفروش را بگیرید و وب سایت وردپرس خود را به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کنید. یکی از این سازندگان برنامه موبایل با کیفیت بالا را خریداری کنید تا برنامه خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

bestselling mobile app builders

افزونه برنامه ساز وردپرس چیست؟

افزونه های WordPress App Builder به شما کمک می کند تا سایت وردپرس خود را به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کنید و در هزینه های توسعه خود صرفه جویی کنید.

بیایید نگاهی به پرفروش ترین سازندگان برنامه وب وردپرس در CodeCanyon بیندازیم.

1. WappPress App Builder

WappPress App Builder

WappPress یک ابزار عالی برای تبدیل فوری هر وب سایت وردپرس به یک برنامه Android است. استفاده از آن بسیار آسان و پیمایش ساده است. شما نیازی به مهارت های کد نویسی ندارید.

این برنامه دارای ویژگی های بسیار مفید مانند اعلان های فشار ، AdMob ، نماد راه اندازی سفارشی ، صفحه نمایش چلپ چلوپ سفارشی و برنامه های فوری در زمان واقعی است.

حتی می توانید عملکردها و ویژگی های وب سایت خود را در این برنامه تکرار کنید.

2. Android App Builder

Android App Builder

سایت وردپرس خود را به راحتی از دسکتاپ خود به یک برنامه اندرویدی بومی تبدیل کنید! همه اینها را می توانید با استفاده از Android App Builder انجام دهید. این نرم افزار بدون نیاز به نوشتن یک خط کد ، برنامه های بومی را برای Android ایجاد می کند. هم برای توسعه دهندگان با تجربه اندرویدی و هم برای افرادی که مهارت برنامه نویسی ندارند مناسب است.

Android App Builder کلاسها و فعالیتهای جدید را می نویسد ، نمادها را مقیاس می کند ، فروشگاههای کلیدی ایجاد می کند و غیره. شما حتی نیازی به باز کردن Android Studio ندارید!

علاوه بر این ، می توانید تمام عملیات زیر را با Android App Builder انجام دهید:

پروژه آماده خود را ایجاد کنید.
برنامه جدید خود را روی شبیه ساز یا دستگاه واقعی آزمایش کنید.
برای انتشار در فروشگاه Play ، یک APK یا برنامه بسته امضا شده ایجاد کنید.
فقط باید یکبار آن را نصب کنید. پروژه شما در رایانه شما ایجاد و کامپایل می شود. نیازی نیست کدهای مخفی ، شناسه یا گذرواژه خود را در وب سایت دیگران وارد کنید. همه چیز در رایانه شما شروع و پایان می یابد.

3. Cirilla: برنامه وردپرس Flutter چند منظوره

Cirilla - Multipurpose Flutter WordPress App

Cirilla یک برنامه ساز کشیدن و رها کردن است که انواع وب سایت های وردپرس را به برنامه های تلفن همراه Android و iOS تبدیل می کند. برای طراحی برنامه هایی که با نام تجاری شما مطابقت دارند ، قالب های طرح بندی سفارشی نامحدودی دارید. برنامه ها با WooCommerce سازگار هستند. آنها چند زبانه هستند و چندین ارز را می پذیرند. محصولات را می توان در قالب شبکه ، چرخ فلک و لیست محصولات نمایش داد. مشتریان می توانند نظرات خود را بنویسند. تبلیغات را می توان با استفاده از بنرها انجام داد.

4. Lekima React Native برنامه برای وردپرس و ووکامرس

Lekima - Store Delivery - React Native App for WordPress WooCommerce

این برنامه React Native به شما امکان می دهد وب سایت WooCommerce خود را به یک برنامه ترکیبی Android و iOS تبدیل کنید. برای مشاغل مواد غذایی ، مواد غذایی ، داروخانه و تحویل فروشگاه مناسب است.

هنگامی که فروشگاه WooCommerce خود را به یک برنامه تبدیل کردید ، دارای چندین صفحه نمایش برای انتخاب ، چندین درگاه پرداخت ، اعلان های فشار ، ورود به سیستم اجتماعی ، نمایش محصول ، سبد محصول و موارد دیگر است.

5. Flink: WordPress App Builder

Flink - WordPress App Builder

Flink WordPress App Builder این امکان را ایجاد می کند که به راحتی یک برنامه اندرویدی بومی از وب سایت و وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنید. برنامه بومی شما به طور خودکار ایجاد می شود و یک فایل APK ساخته و با ایمیل ارسال می شود. این برنامه با بسیاری از ویژگی های وردپرس مانند پست ها ، صفحات ، دسته ها ، برچسب ها ، گالری های داخلی ، پخش کننده های صوتی و تصویری و کاربران بدون مشکل کار می کند.

از آنجا که برنامه شما از طریق API وردپرس به وب سایت شما متصل است ، هر محتوایی که در وب سایت خود به روز می کنید در برنامه شما نیز فوراً به روز می شود. نیازی به اقدامات اضافی نیست.

می توانید اعلان های فشار را از طریق Firebase ارسال کنید. همچنین ، کاربران شما می توانند با تغییر زبان مورد نظر خود در صفحه تنظیمات ، از برنامه به زبان های مختلف استفاده کنند.

سازندگان برنامه موبایل وردپرس رایگان
اگر بودجه کمی دارید ، برنامه سازان رایگان تلفن همراه زیر ارزش بررسی را دارند:

AppMySite

AppMySite

AppMySite به شما امکان می دهد سایت های وردپرس و WooCommerce خود را به برنامه های تلفن همراه Android و iOS تبدیل کنید. شما می توانید برنامه های بومی ایجاد کنید که به مشتریان شما یک تجربه برتر ارائه می دهد که باعث می شود آنها بیشتر به عقب بر گردند. علاوه بر این ، می توانید آنها را در App Store یا Google Play Store منتشر کنید.

توجه داشته باشید که می توانید با AppMySite به صورت رایگان شروع کنید ، اما اگر می خواهید مارک سفید داشته باشید ، باید ماهانه هزینه ای (9 دلار در ماه در زمان نگارش) بپردازید.

SuperPWA: برنامه های وب فوق پیشرفته

SuperPWA - Super Progressive Web Apps

Super Progressive Web Apps یک نرم افزار منبع باز است که وب سایت وردپرس شما را به یک برنامه وب مترقی تبدیل می کند. برنامه های وب مترقی نیاز دارند که وب سایت وردپرس شما به طور ایمن سرویس داده شود – به عنوان مثال. وب سایت شما باید HTTPS باشد.

کاربران می توانند با راه اندازی برنامه از صفحه اصلی خود به وب سایت شما بازگردند و می توانند از طریق رابط کاربری مشابه برنامه با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند. بازدیدکنندگان بازگشتی شما بارگذاری تقریباً فوری را تجربه خواهند کرد و از مزایای عملکرد فوق العاده PWA شما لذت خواهند برد!

وردپرس پیشرو

Progressive WordPress

WordPress پیشرفته یکی دیگر از افزونه های PWA است که به کاربران کمک می کند وب سایت شما را به صفحه اصلی خود اضافه کنند. اما این همه ماجرا نیست همچنین به شما امکان می دهد رفتار نمایش وب سایت خود را کنترل کنید تا بدون عناصر مرورگر ، درست مانند یک برنامه بومی ، نمایش داده شود.

ارتباطی وجود ندارد؟ اشکالی ندارد. وردپرس مترقی همه دارایی های مهم وب سایت شما و همچنین تمام منابع بازدید شده را پیش ذخیره می کند. بنابراین اگر اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد ، منابع ذخیره سازی محلی را ارائه می دهد.

برنامه ساز WP

Appmaker WP – Convert WordPress to Native Android & iOS App

Appmaker WP به شما کمک می کند وب سایت خبری وردپرس یا مجله وردپرس خود را به برنامه های تلفن همراه iOS و Android تبدیل کنید. شما فقط باید افزونه برنامه ساز موبایل وردپرس Appmaker را نصب کرده و سپس آدرس وب سایت وردپرس خود را بارگذاری کنید ، و به برنامه خود یک نام و نماد بدهید.

پایان / آرنی وب ( طراحی سایت در قم)

 

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)