لوگو آرنی وب
طراحی ، پشتیبانی و بهبود سئو در قم
09902536550
حـتــی ایام تعطیل – 8 صبح الی 20
QR Code
دسته بندی: “

چکیده مطلب:

تاریخ:

نویسنده:

تعداد بازدید:

دیدگاه ها:

زمان مطالعه

11

دقیقه

نحوه به روزرسانی PHP به نسخه پیشنهادی وردپرس

فهرست مطالب

در این پست آرنی وب – طراحی سایت در قم ، در مورد چگونگی بررسی نسخه PHP که در حال اجرا است. نحوه به روزرسانی PHP خود به نسخه توصیه شده برای وردپرس و نحوه ارائه یک میزبان توانمند می تواند از این عناصر برای شما مراقبت کند.
استفاده از نسخه قدیمی هسته ، افزونه ها یا تم های وردپرس سایت شما را در معرض خطر قرار می دهد. در حالی که وردپرس از لحاظ فنی با برخی از نسخه های قدیمی PHP کار می کند. شما عملکرد و سازگاری را قربانی می کنید ، در حالی که با استفاده از این موارد خود را در برابر آسیب پذیری های امنیتی باز می کنید.

 

برای ایمنی و ثبات ، همیشه سعی کنید از نسخه های توصیه شده وردپرس PHP استفاده کنید.

 

احترام به PHP

اگر به پوشه های سایت وردپرس خود نگاه کنید ، تعداد زیادی فایل PHP خواهید دید. از آنجا که PHP بخش عمده ای از نرم افزار اصلی وردپرس را پشتیبانی می کند. این زبان برای جامعه وردپرس بسیار ضروری است.

 

PHP بر روی سیستم عامل های مختلف (ویندوز ، لینوکس ، یونیکس ، Mac OS X و غیره) اجرا می شود. تقریباً با تمام سرورهای مورد استفاده امروزی (Apache ، IIS و غیره) سازگار است. این نه تنها بخش عمده ای از وردپرس است ، بلکه بخش عمده ای از کل وب است که 70 درصد از همه وب سایت ها را تغذیه می کند.

 

وردپرس از بسیاری از نسخه های PHP پشتیبانی می کند. برخی حتی منسوخ شده اند ، اما به عنوان یک قاعده کلی باید فقط از نسخه هایی با امنیت یا پشتیبانی پایدار استفاده کنید.

 

توصیه های وردپرس برای به روزرسانی PHP

PHP باید به طور منظم به روز شود ، درست مانند هسته وردپرس و افزونه ها. با PHP ، هر نسخه تا دو سال پس از انتشار اولیه پشتیبانی می شود. سپس یک دوره دیگر وجود دارد که در صورت لزوم ، فقط به روزرسانی های امنیتی مهم منتشر می شود. پس از این دوره سه ساله ، آن نسخه از PHP دیگر پشتیبانی نمی شود.

 

 

از ژوئیه 2021 ، نسخه فعلی توصیه شده PHP برای وردپرس 7.4 یا بیشتر است. ارائه دهندگان میزبانی با کیفیت عموماً از شما برای استفاده از سرورهای خود از نسخه توصیه شده WP PHP استفاده می کنند و به شما کمک می کند تا سایت خود را تغییر دهید تا مطمئن شوید آخرین نسخه PHP آن را خراب نمی کند.

 

 

ارتقاء (یا تنزل) نسخه های مختلف یک فرآیند ساده است. گاهی اوقات ، برخی از افزونه های شخص ثالث ، قدیمی هستند و باعث بروز مشکلاتی در آخرین نسخه PHP می شوند. در این صورت می توانید به دنبال به روزرسانی ها ، جایگزین ها باشید یا در صورت لزوم ، نسخه PHP خود را به نسخه قدیمی تر کاهش دهید (تا زمانی که هنوز با نسخه های امنیتی وصله پشتیبانی می شود).

 

 

 

نمودار WP Pie
نمودار WP Pie

0.7٪ از سایتها از جدیدترین نسخه PHP استفاده می کنند ، در حالی که حداقل 36.6٪ از نسخه توصیه شده PHP استفاده می کنند.


جالب است بدانید

گاهی اوقات ، میزبانهای ارزان قیمت و معتبر ، به دلیل هزینه اضافی زمان و منابع پشتیبانی برای انتقال شما ، برای تشویق شما به ارتقاء PHP پیشقدم نمی شوند. از آنجا که آنها نمی خواهند سایت شما را با به روز رسانی به نسخه های جدیدتر و توصیه شده PHP خراب کنند ، اغلب سایت شما را برای استفاده از نسخه های قدیمی PHP ترک می کنند و امیدوارند که مورد توجه قرار نگیرد.

 

PHP 7.2 در نوامبر 2017 آغاز به کار کرد. با در نظر گرفتن قانون سه ساله ، می دانیم که در نوامبر 2020 به چرخه پایان عمر خود رسیده است. این بدان معناست که بیش از یک سوم (37.2٪) از سایت های وردپرس در حال حاضر نسخه های PHP را اجرا می کنند که دیگر به طور فعال پشتیبانی نمی شوند.

 

 

چرا به روزرسانی PHP ؟

سرعت

مزایای فوق العاده ای وجود دارد که با استفاده از آخرین نسخه ارائه می شود.

با توجه به آزمایشات سرعت انجام شده توسط Kinsta ، در 7 نسخه PHP ، آمار زیر را در نظر بگیرید:

Benchmark results PHP versions (Kinsta)
نسخه های PHP تفاوت های قابل ملاحظه ای در سرعت نشان می دهند.

از جدول فوق می بینید که با هر نسخه جدید PHP ، درخواست ها در ثانیه به طور فزاینده ای سریعتر می شوند.

از آنجایی که استفاده از نسخه توصیه شده PHP زمان کمتری را برای ارائه تعداد مشابه درخواست ها نیاز دارد ، می توانید تجربه کاربری بسیار بهتری را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید. Kinsta همچنین بر روی PHP نسخه 8 آزمایش کرد ، و من می خواستم نمرات آن را یادداشت کنم ، زیرا پیشرفت سرعت واقعاً به سمت بالا ادامه می یابد.

 

با نتیجه معیار 233.40 درخواست در ثانیه ، PHP 8.0 یک جهش بزرگ نسبت به PHP 7.4 دارد و 18.5٪ سریعتر ثابت می شود.

 

 

 

 

به روزرسانی PHP و هزینه

حفظ کد مستلزم تلاش است و زمانی که نیاز به اطمینان از سازگاری با نسخه های اضافی دارید ، این تلاش چندین برابر می شود. هر زمان که وردپرس حداقل نسخه توصیه شده PHP را بالا برد ، یک آه آرامش جمعی بین توسعه دهندگان تم و افزونه وجود دارد و به طور موثر یک نسخه منسوخ دیگر (و همه تلاش های مربوط به برنامه نویسی آن) را کنار می گذارد.

 

به جای صرف زمان برای تجزیه و تحلیل کد برای اطمینان از اینکه هیچ تغییری در PHP بر آن تأثیر نمی گذارد ، توسعه دهندگان می توانند زمان خود را صرف افزودن ویژگی های جدید یا بهبود امنیت کنند.

 

آسیب پذیری ها

درست مانند افزونه ها ، تم ها و هسته وردپرس ، برای رفع آسیب پذیری های امنیتی به روز رسانی می شود ، PHP نیز همینطور. به همین دلیل است که استفاده از نسخه PHP که هنوز به روز رسانی می شود بسیار مهم است. از شما در برابر آسیب پذیری هایی مانند تزریق SQL ، حملات XSS و DoS محافظت می کند.

 

با توجه به منبع اطلاعاتی آسیب پذیری اطلاعات CVE ، فقط 2 آسیب پذیری شناخته شده در PHP در سال 2021 YTD یافت شد. این مورد را با 14 آسیب پذیری کشف شده در سال 2020 ، 23 مورد در سال 2018 و 105 مورد در سال 2016 مقایسه کنید ، و می توانید ببینید چرا به روز رسانی می تواند از شما در برابر بسیاری از سوء استفاده های امنیتی محافظت کند.

 

آسیب پذیری های CVE در نسخه های PHP
تعداد آسیب پذیری ها در هر PHP در یک سال معین.


این یک واقعیت است که برخی از هکرها به دنبال این هستند که ببینند چه نسخه ای از PHP را اجرا می کنید تا تعیین کنند چه نوع حمله ای موثر خواهد بود.

 

بیزاری از نسخه ها؟

اولین قدم برای سازگاری این است که بدانید سایت شما از چه نسخه ای از PHP استفاده می کند. به راحتی می توانید این اطلاعات را درست در داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

 

به: Tools> Site Health> Status بروید.

اگر سایت شما باید از نسخه جدیدتر PHP استفاده کند ، با بهبود توصیه شده نشان داده می شود. اگر چنین است ، برای تأیید بخش آزمایش های گذرانده شده را باز کنید. مشاهده خواهید کرد که می گوید سایت شما نسخه فعلی PHP را اجرا می کند و به دنبال آن شماره نسخه داخل پرانتز است.

 

WP Site Health ، وضعیت آزمایشات را پشت سر گذاشت
صفحه سلامت سایت داشبورد وردپرس نسخه PHP شما را نشان می دهد.
متناوباً ، می توانید از داشبورد سایت خود به ابزارها> سلامت سایت> اطلاعات> سرور بروید تا ببینید از چه نسخه ای از PHP استفاده می کنید.

 

نحوه به روزرسانی PHP در وردپرس

هنگامی که بررسی کردید که چه نسخه ای از PHP سرور میزبان شما در حال اجرا است ، می دانید که آیا باید به آخرین نسخه PHP ارتقا دهید یا خیر.

در این صورت ، بررسی سازگاری سایت خود با نسخه جدید PHP ضروری است. شما هرگز نمی خواهید تغییرات عمده مانند به روزرسانی PHP خود را در سایت زنده خود آزمایش کنید ، زیرا اگر ناسازگاری های عمده ای وجود داشته باشد ، می توانید به طور جدی سایت خود را مختل یا فلج کنید.

به همین دلیل ، ایده آل است که یک سایت جایگزین ایجاد کنید که در آن ابتدا تغییرات خود را آزمایش کنید.

 

مرحله 1: یک کپی از سایت خود ایجاد کنید

با گرفتن یک کپی از سایت فعلی خود شروع کنید. شما به همه فایلها و یک کپی از پایگاه داده نیاز دارید.

می توانید این کار را با استفاده از SFTP برای فایل های خود و صادر کردن یک کپی از پایگاه داده خود با استفاده از MyPHP انجام دهید. در برخی موارد ، ممکن است بتوانید از آخرین نسخه پشتیبان خود استفاده کنید ، در صورتی که پشتیبان گیری شما شامل فایلها و پایگاه داده باشد.

 

با استفاده از افزونه ای که مخصوص این کار ساخته شده است می توانید بار را کاهش دهید. Duplicator یک افزونه رایگان است که در WP.org ارائه می شود و دارای نظرات مثبت است.

 

 

 

 

مرحله 2: ایجاد یک سایت محلی یا مرحله ای

هنگامی که یک نسخه از سایت خود دارید ، باید محیط آزمایش را راه اندازی کنید. اگر میزبان شما اجازه می دهد یا می توانید از یک محیط محلی استفاده کنید یا یک محیط مرحله بندی ایجاد کنید*.

 

هنگامی که محیط آزمایش شما راه اندازی شد ، می توانید فایلها و پایگاه داده مرحله قبل را به محیط آزمایش خود اضافه کنید ، بنابراین یک کپی دقیق از سایت زنده خود دارید.

پس از اینکه یک نسخه از سایت خود را در محیط آزمایش خود راه اندازی کردید ، آماده به روزرسانی PHP سایت آزمایش خود هستید.

 

PHP QC

اکنون بخش سرگرم کننده فرا می رسد و منظور من از سرگرمی ، کار خسته کننده QC-ing است. 

برای اطمینان از خرابی هیچ چیز ، باید از سایت آزمایش خود بازدید کنید. به عملکرد حیاتی سایت خود دقت کنید. مراحل ، خبرنامه را بررسی کنید.

 

ثبت نام ، نظرات ، فرم های وب ، ناوبری و همه عناصر دیگری که به قابلیت استفاده مورد انتظار و مشارکت بازدیدکنندگان کمک می کند. شما می خواهید قبل از اینکه آنها فرصتی برای خراب کردن سایت مستقیم شما داشته باشند و تجربه کاربری بدی را برای بازدیدکنندگان یا مشتریان شما ایجاد کنند ، به هر مشکلی رسیدگی کنید.

 

 

ابزارهای مفید

ابزارهایی وجود دارند که می توانند به فرایند QC کمک کنند ، برای توسعه دهندگان و غیر توسعه دهندگان. هر موضوعی که خارج از محدوده دانش شما است کشف می شود و می تواند به طور هوشمند به پشتیبانی منتقل شود.

  • Error Log Monitor: این افزونه لیستی از مشکلات PHP را به عنوان یک خطای ورود در داشبورد وردپرس شما نمایش می دهد.

  • WP_DEBUG : این یک افزونه نیست ، بلکه ثابت PHP است (متغیر دائمی جهانی) ، می توان از آن برای ایجاد حالت اشکال زدایی در وردپرس استفاده کرد.

روشن کردن WP_DEBUG به شما امکان می دهد انواع خرابی PHP را ببینید تا بتوانید آنها را در کد خود اصلاح کنید. همچنین به شما امکان می دهد هرگونه عملکرد منسوخ شده را که در سایت شما اجرا می شود مشاهده کنید (یعنی آنهایی که در WP وجود دارند اما دیگر روش استاندارد انجام یک کار خاص نیستند).

برای روشن کردن اشکال زدایی ، به فایلهای نصب وردپرس خود بروید ، فایل wp-config.php (واقع در فهرست اصلی) را باز کنید و خط زیر را در قسمت پایین اضافه کنید:

define (‘WP_DEBUG’ ، false) ؛


اگر آن خط کد قبلاً وجود دارد اما نادرست می گوید ، آن را به true تغییر دهید.

مطمئن شوید این خط کد در PHP با خط موجود در فایل شما مطابقت دارد. برای مشاهده عمیق تر استفاده از WP_DEBUG ، این مقاله را از وبلاگ ما بررسی کنید.

 

 رفع مشکلات به روزرسانی PHP

اگر افزونه یا موضوعی باعث ایجاد مشکل می شود ، ابتدا این مشکل را در سایت آزمایشی خود حل کنید و جایگزین مناسبی پیدا کنید که با آخرین نسخه PHP سازگار باشد. وقتی راه حلی پیدا کردید ، به سایت زنده خود سر بزنید و تغییرات را در آنجا اعمال کنید.

 

هنگامی که به دنبال افزونه مناسب در مخزن وردپرس هستید ، به یاد داشته باشید که بررسی کنید چه نسخه هایی از PHP پشتیبانی می شود.

منابع

هنگامی که همه اشکالات و اشکالات سازگاری را بررسی کردید ، می توانید مرحله بندی را زنده کنید یا تغییرات لازم را در سایت زنده ایجاد کنید ، و سپس نسخه PHP را در سایت زنده خود تغییر دهید.

این فرایند از میزبان به میزبان متفاوت است ، اما به احتمال زیاد شامل تغییر تنظیمات در cPanel میزبانی شما خواهد بود. برخی از میزبان های مشترک به شما اجازه دسترسی به این تنظیم را نمی دهند ، در این صورت باید برای کمک با آنها تماس بگیرید.

در اینجا لیستی با دستورالعمل های مربوط به نحوه به روز رسانی نسخه PHP برای مجموعه ای از میزبان های محبوب ، از جمله WP Engine ، Pantheon ، Kinsta ، Pagely ، Bluehost ، Hostgator ، GoDaddy و موارد دیگر وجود دارد.

 

 

 

مشارکت میزبان PHP

آیا ترجیح می دهید در موقعیتی بسیار وحشتناک باشید یا در مکانی شاد از نظر حرفه ای؟ سوال بلاغی … من واقعاً فقط می خواستم با آن مخفف بازی کنم. 🙂

میزبانی ارزان و اشتراکی بسیاری از مردم را متقاعد کرده است که میزبانی وب سایت ها یک فرایند ساده و سرراست است. حقیقت این است که موارد زیادی برای نگهداری فایل های پایگاه داده و پایگاه داده شما وجود دارد.

به روز نگه داشتن تمام نرم افزارها یکی از کارهایی است که میزبان شما می تواند و باید در انجام آن به شما کمک کند.

اگر آنها تمایلی به کمک شما ندارند یا نسخه هایی را برای پنهان نگه داشتن شما در تاریکی نگه می دارند ، این یک پرچم قرمز است که می توانید خیلی بهتر از آن انجام دهید و باید به طور جدی به تغییر میزبان فکر کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آیا قبلاً PHP خود را به روز کرده اید؟ آیا راهنمایی یا پیشنهاد دیگری دارید؟ در آرنی وب – طراحی سایت در قم برای ما نظر بگذارید.

دسته بندی مطالب

نویسنده مطلب:

عضو تیم آرنی وب هستم. کارشناس مهندسی صنایع، فعال در زمینه وب، دیجیتال مارکتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و تقریبا چهار سال هستش که در این زمینه ها فعالیت می کنم و سعی دارم مطالبی رو که به نظرم کاربردی هستند رو به عنوان مقاله در سایت ارائه بدم.

مطالب مرتبط

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت

کانال تلگرام مجله تخصصی موتورسیکلت در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی گردید. هدف از ایجاد این کانال، معرفی محصولات به روز، آموزش تعمیر موتورسیکلت،…

10 وبلاگ برتر طراحی سایت که ارزش دنبال کردن دارد

الهام به اشکال مختلفی می آید و پیشرفت حرفه ای هرگز به پایان نمی رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیست عظیمی…

پلاگین نال شده چیست؟

پلاگین نال شده چیست؟ افزونه نال شده یک کپی از یک پلاگین پولی است و هدف آن ارائه خدمات پرمیوم به صورت رایگان می…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرنی وب

راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پیاده سازی، نیاز به پشتیبانی وجود دارد. ما در آرنی وب، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم ، باز طراحی، راه اندازی، بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت در قم به متقاضیان محترم می باشیم.

ارتباط با ما

نماد اعتماد

تمامی حقوق متعلق به آرنی وب می باشد. (طراح پوسته: محمد رشیدی)